Dagi124 Skrevet August 11, 2013 Skrevet August 11, 2013 Hei, jeg har en del deler som ligger å slenger etter jeg tok motoren ut fra en 728 for å putten i min forrige 528. Disse delene har variabel stand og jeg kan ikke garantere for noen av de, de har ligget i en garasje+skjul og har vært ute av regnet (utenom eksosanlegg og frontfanger). Men det har seg slik at jeg må bli kvitt det, det mest verdifulle fra denne bilen er nok LPG settet, har tank, innsug/styrenhet/ledningsnettet etc, så alt utenom rør. Men den har jeg overhode ikke noen grunn til å ta vare på selv, da dette er langt utenfor min comfortzone når det kommer til å skru på biler. Ønsker da og bli kvitt det, Har også radiatorvifte\xenonkit (uten at jeg vet akkurat hvordan det er) og en del andre ting jeg helt ærlig ikke husker hva er engang. Dette er på Eydehavn i Arendal. HBO ; 500,- eller førstemann med 1000,- kan hente alt sammen fortløpende. Dette MÅ bort, så skambud mottas også. Kan kontaktes her, eller på 40059753
Dagi124 Skrevet August 11, 2013 Forfatter Skrevet August 11, 2013 Opp opp opp, mye å hente her for 500-1000kr
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå