Ementor Skrevet August 11, 2013 Skrevet August 11, 2013 Har hatt problemer med klimaanlegget (automatisk) siden jeg kjøpte bilen (e46 2004). Har ingen styring av luft (defrost, midtstilt, fotbrønn), selv når jeg styrer manuelt. Har i tillegg problemer med at når klima når en satt temperatur så går den over til å blåse kun kald luft, så ender ofte med å må sette temperaturen på 32°. Ikke nok med det, men når bilen står på tomgang (helt stille) går viften ned på minimum (når den står i auto) og kun kald luft da også. Har nå tatt en diagnose på bilen med BMW scanner å fikk en god del feil opp på klima. Det er der jeg kunne ha trengt litt hjelp til å få en mer presis beskrivelse av feilene. Her er feilene: 1. Motor for HVAC, faulty (er dette viftemotoren?) 2. Control unit error in HVAC (skjønner at det er kontrolenheten, og vurderer å kjøpe en ny, men ser at det er flere DIY tråder for å fikse dette. Noe å satse på?) 3. Ventilation flap motor ( den er grei, bestilt ny) 4. footwell flap motor ( den er også grei, bestilt ny) 5. blower sensor ( hvilken sensor er dette??) Håper dere her på forumet kunne ha gitt meg litt hjelp her
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå