MortenL Skrevet August 11, 2013 Skrevet August 11, 2013 ABS/ASC Styreenhet med hydraulikkpumpe til E39 passer fra 9/98- selges 2000,- Passer også E38.
FrydenlundE38 Skrevet August 21, 2013 Skrevet August 21, 2013 Har du noe delenr på denne? Fungerer som den skal, ingen lekkasje osv? Er interessert dersom den er lik den jeg har i E38'n Lekkasje på den jeg har!
MortenL Skrevet August 21, 2013 Forfatter Skrevet August 21, 2013 Har du noe delenr på denne? Fungerer som den skal, ingen lekkasje osv? Er interessert dersom den er lik den jeg har i E38'n Lekkasje på den jeg har! Jeg vet at styreenhetene leveres med forskjellige delenr for samme del, trolig gjelder dette pumpene også. Men delenr på disse er for pumpen: 34516750383 og for styreenheten: 34526750345. Det skal være samme på E39 og E38. Hvis styreenheten din har samme utseende er nok pumpen samme også. Men jeg er usikker på om disse passer biler med DSC(antisladd). Hvis du skal bruke styreenheten også må du kode denne til bilen? Jeg har ikke testet pumpen, kun styreenheten. Styreenheten fungerte i hvert fall. Kjøpt sammen på Sunnfjord bil 29/8-2012, pumpen er trolig helt i orden. Hvis selges hver for seg tar jeg 1500,- pr del.
FrydenlundE38 Skrevet August 22, 2013 Skrevet August 22, 2013 Skal ta å sjekke om delenummerene stemmer overens. Vet hvertfall på GS så står det at E39 og E38 skal passe om hverandre, men som du sier så har det nok noe å si om det er DSC ellr ikke. Jeg har DSC på min! Men den ligner veldig på samme som står i min. Ja trur de må kodes om, var slik jeg forsto det. Hvilken type E39 har den stått i?
MortenL Skrevet August 22, 2013 Forfatter Skrevet August 22, 2013 Skal ta å sjekke om delenummerene stemmer overens. Vet hvertfall på GS så står det at E39 og E38 skal passe om hverandre, men som du sier så har det nok noe å si om det er DSC ellr ikke. Jeg har DSC på min! Men den ligner veldig på samme som står i min. Ja trur de må kodes om, var slik jeg forsto det. Hvilken type E39 har den stått i? Jeg husker de sa på BMW at de hadde flere delenr på styreenheten til samme styreenhet, spørs sikkert hvilken mnd de er produsert eller noe, så jeg ville ikke brydd meg så mye om delenr. Det er lett å se på styreenheten om det er fra samme tidsperiode, før 9/98 på E39 ser styreenheten ganske annerledes ut. Det du bør finne ut er om det er forskjeller for biler med kun ASC og de med DSC. Mener på det hadde stått på en 2000 mod 520i E39 med ASC.
FrydenlundE38 Skrevet August 23, 2013 Skrevet August 23, 2013 Okey, nei da skal jeg sjekke litt opp i det. Skal innom verksted å høre litt med han som ordner på bilen min iløpet av helgen
TDV Skrevet August 31, 2013 Skrevet August 31, 2013 Hei. Dette er for dei som har 4 rør på toppen og 2 på baksiden sant? Sent from my GT-N7100 using Tapatalk 4
MortenL Skrevet September 5, 2013 Forfatter Skrevet September 5, 2013 Hei. Dette er for dei som har 4 rør på toppen og 2 på baksiden sant?Sent from my GT-N7100 using Tapatalk 4 Ja, men begge deler er solgt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå