Eviltoy Skrevet August 12, 2013 Share Skrevet August 12, 2013 Hei, jeg har som overskriften viser at jeg har en BmwE30 316 jeg lurer på å selge. Positivliste: Nye bremser framme( ventilerte,slissa og borra.) Med nye bremseklosser og 325 caliptere. Nye senkefjøre med TUV.( ikke montert) eu-ok til 2015, årsavgift betalt. sota ruter. 2sett med 16" felger.( 1sett med dårlige toyo dekk og 1sett med Bra toyo dekk) M-tech2 ratt, m-tech girkule. GS shortshift. Takluke( fungerer begge veier) Negativt: Får ikke nåkk bensin( fusker ved full gass ) Noe bulkete fremskjerm høyre side pga forrige eier sleika rekkværket. baksetet er ikke fint! litt overflaterust. lar egentlig bildene fortelle litt, men er det noe spørsmål så er det bare å ta kontakt.. Vet heller ikke hva jeg skal ta for den, men hbo 10.000,- - Flere bilder kommer- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eviltoy Skrevet August 12, 2013 Forfatter Share Skrevet August 12, 2013 er foresten en 1989modell. Og her er regnr for dere som er intrisert i å se om det er noen heftelser(noe som ikke er) Regnr: UE74101 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eviltoy Skrevet August 13, 2013 Forfatter Share Skrevet August 13, 2013 Pris kan diskuteres ved KJAPP avgjørelse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KTBrekke Skrevet August 14, 2013 Share Skrevet August 14, 2013 hvor står denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eviltoy Skrevet August 14, 2013 Forfatter Share Skrevet August 14, 2013 Møre og Romsdal @ Kristiansund Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eviltoy Skrevet August 16, 2013 Forfatter Share Skrevet August 16, 2013 Daaaaaaa blir det høyere pris på E30`n da jeg har ordnet fuskinga! Såååå den som kommer med 13k får den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå