Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann

Kjøpte motoren da jeg hadde planer om å ha den i e30en. Har nå 3 år skole foran meg og har derfor bestemt meg for å selge/bytte motoren da jeg ikke har tid til å ferdigstille den.

Motoren står helt demontert, så kjøper kan titte og måle så mye han/hun vil. Når jeg kjøpte den var innsugsventilene stuket, så har kjøpt inn nye ventiler i merket supertech på både innsug og eksos fra KSR. Har også kjøpt s50b32 kjedestrammer da denne skal være bedre enn den originale. Alt av pakninger/tetninger er kjøpt inn, så dette skal være klart til montering.

Det som anbefales å gjøre før den monteres sammen er en mirafresing av ventilsetene pga nye ventiler. Dette kan gjøres hos Cylmo, Motorteknikk og mange andre firmaer.

Girkasse og ledningsnett følger med.

Hadde satt pris på om noen kunne kommet med noen meninger angående verdi.

Bud mottas. Er også interessert i å bytte mot annen motor med litt futt i, som helst passer i e30.

Bilder kommer

Kontaktes helst på telefon: 994 93 664

Mvh Remi :)

56zyysh483260cs4d56z.jpg

mz4abwjpuyldgu0yn33f.jpg

z65i96oadvygefk94bfg.jpg

hspcsiqilh6lywqucowv.jpg

qv31bovj265aekrjd0sd.jpg

68dkt0pjmvzz0rt6lh5r.jpg

9y6kmwc5octi7kjveinn.jpg

fx86lsyqlbx1o18acn71.jpg

hn5eyd1ce9bikwminrdd.jpg

o103ltxxu405mxqk9ho3.jpg

• 4 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 1 month later...
Skrevet

Hei igjen.

Er litt frem og tilbake her, men motor er fortsatt til salgs. Har hatt litt vondt for å bestemme meg, men nå skal den bort. Som sagt bytter jeg gjerne mot annen komplett motor, så kom med forslag. V8er som passer i e30 hadde vært helt perfekt.

Mvh Remi :)

• 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...