rmb.bmw Skrevet August 12, 2013 Share Skrevet August 12, 2013 Hei Folkens jeg lurer rett og slett om det er mulig å montere bilstereo eks nye høytalere med forsterker subwoofer osv i en EL Bil eks bmw I3 som kommer 16 november i år. grunnen til jeg spør er jo for alt er elektrisk og det høres bare skummelt ut. noen ting jeg lurer på : hvordan vil EL batteriene regere? kan det bli feil i det elektriske ? mister man kjøre lengde ? kan man få feil meldinger ? kan det skade bilen på noen måter ? ja er det noe som kan skje ? tror dette kan bli et spennede tema her inne faktisk venter på svar folkens ha en fin kveld videre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin1379 Skrevet August 13, 2013 Share Skrevet August 13, 2013 Skal i teorien ikke være noe problem, annet enn at kjøre lengden blir mindre Så nytter ikke akkurat med 2x18" mata med 10kw hver, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rmb.bmw Skrevet August 14, 2013 Forfatter Share Skrevet August 14, 2013 okey jeg tenkte ikke noe mega stire greier men litt standat da men er det noen andre her ute som har noe å komme med ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå