Clausfox Skrevet August 13, 2013 Share Skrevet August 13, 2013 Nå har jeg bestemt meg for å selge den. Legger kun inn link til finn jeg! http://www.finn.no/finn/car/used/object ... ditAd=true Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clausfox Skrevet August 16, 2013 Forfatter Share Skrevet August 16, 2013 55 000,- nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clausfox Skrevet August 19, 2013 Forfatter Share Skrevet August 19, 2013 Opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evi Skrevet August 19, 2013 Share Skrevet August 19, 2013 Skriv E46 318 Touring. Jeg iallefall misforsto og trodde det var en BMW 2002 det var snakk om! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clausfox Skrevet August 19, 2013 Forfatter Share Skrevet August 19, 2013 Da hadde den vell ikke ligget under e46?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evi Skrevet August 19, 2013 Share Skrevet August 19, 2013 Mange leser bare overskriften under "nye innlegg". Tenkte bare det kanskje gjorde at du traff mer rett på hvem som ser på den Ta det som en gratis bump! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haugen1 Skrevet August 21, 2013 Share Skrevet August 21, 2013 Solgt? Noen minus sider med bilen ? Går fint service hefte osv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clausfox Skrevet August 21, 2013 Forfatter Share Skrevet August 21, 2013 Solgt? Noen minus sider med bilen ?Går fint service hefte osv? Er her enda ja! går fint, uten om jeg hadde den på "sjekk" på mekonomen, å da var det feil på bakdre lamda, (problemer med forvarming) så har bestilt ny! det jeg ikke liker, er at 19" felgene har dekk som lager "dekkstøy" men litt dumt å bytte de når det er igjen så mye mønster. Service hefte føller med ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå