bjørn vidar Skrevet August 13, 2013 Share Skrevet August 13, 2013 Har en e30 som har blitt fikset opp nå. Er kommet så langt at den er inne til lakkering nå. Er brukt MYE tid å penger på denne. grunnen til at den vurderes solgt er at jeg trenger penger til garasje LITT INFO: -86mod 318i 190.000km Orginalt alpinhvit, blir lakkert alpinhvit3 nå(som nye bmw'er) -Coupe med takluke -Godkjent søknad hos biltilsyn, for effekt opp mot hartge -Evo3 Bredding bak(8cm kant), støpt på. strøken og helt usynelige overganger!! Brukt masse tid på! -Nye glassfiber skjermer, panser og bagasjelokk, hovedsakelig for å få ned vekt -Ny kanal h side og skjøtet inn liten bit v.s -Nytt dørblad førerdør, Tettet liste hull begge dørene(som m3) -Ny Frontrute -shadowline lister. -Komplett 5x120 understell. E36 325 compact bakstilling, hylser for e36 nav/hjullager forran. -Standard interiør i relativ strøken stand Eu ok i fjor, men skal inn på ny året igjen. men går rett gjennom, fikk masse nytt i fjor på eu. bl.annet: -clutch -bremserør på hele bilen -nye skiver, klosser, bremsetrommler, bånd og monteringssett. -ny olje og filter(bør vel byttes på nytt da bilen har gått noen mil siden sist og i tillegg stått litt under resturering nå Som sagt så vurderer jeg bare salg så vil bare høre bud, så tar jeg det derfra... Bilder kommer når den er tilbake fra lakkering. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet August 13, 2013 Share Skrevet August 13, 2013 Hvordan motor står det i nå da ? Og ca pris ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjørn vidar Skrevet August 13, 2013 Forfatter Share Skrevet August 13, 2013 Står 318 der. Men skjønner missforståelsen mtp at det står 'med godkjent søknad' Men har 'bygd' ferdig m50b25 stroket til 2.8l som var tenkt å ha oppi der. Men i første omgang tenkte jeg salg uten denne. Pris er som sagt ikke fastsatt, ønsker å se hva folk er villig til å gi før jeg bestemmer meg. Men mtp prisene på e30 så bør det vel ihvertfall være 50k+ men kom med bud Sent from my LT26i using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beyeren Skrevet August 15, 2013 Share Skrevet August 15, 2013 Når er den tilbake fra lakering da:-)? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjørn vidar Skrevet August 16, 2013 Forfatter Share Skrevet August 16, 2013 De hadde mye å gjøre, men de skulle få grunna bilen i løpet av uka, så den er vel kanskje ferdig i løpet av neste uke Sent from my LT26i using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet August 16, 2013 Share Skrevet August 16, 2013 Har du noen bilder av prosjektet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjørn vidar Skrevet August 18, 2013 Forfatter Share Skrevet August 18, 2013 Her er to bilder fra forrige uke når den ble fraktet til lakkerer for siste finpuss og lakkering. Bilen er nå ferdig grunnet fikk jeg akkuratt beskjed om Sent from my LT26i using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanaTURBO Skrevet Mars 3, 2014 Share Skrevet Mars 3, 2014 Er intrisert kan du ta kontakt på PM for pris osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå