Bimmer911 Skrevet August 14, 2013 Skrevet August 14, 2013 Hei. Takluken på min e36 coupe fungerer ikke. Det er ingen strøm fram til bryteren, men sikringen er i orden. Er det er vanlig feil på E36? Om det er noen steder som er spesielt utsatt for Evt ledningsbrudd eller lignende? Har hørt noen snakke om at det er noe nede med beinplassen på passersjersiden eller noe? Og noen som vet om eksosmanifoilden på 3l m3 og 3.2l m3 er make? Eller om 3.2l er større? Isåfall trenger eg en ny manifoild til 3.2l. Og hvis man kjøper grenrør, gir det noe effektøknkng eller er det bortkastede penger? Takker for svar
TM custom Skrevet August 15, 2013 Skrevet August 15, 2013 Om de passer overrens vet jeg ikke men de er forskjellige. Nå har jo s50 grenrør originalt så du får nok ikke noe forandring i effekt men nå koster jo originale grenrør til s50b32 ca. 20000 (10 vis du bare må bytte halve). uoriginale "sports" grenrør pleier og koste rundt 3000-6000 så er jo endel billigere
2takt Skrevet August 15, 2013 Skrevet August 15, 2013 Bak dekselet under rattet sitter det ett rele som kalles for komfortrelet. Dette kan ha tatt kvelden, virker vinduene fortsatt? Takluken min virket ikke men vinduene gjorde, noe som er standard med det relet. Byttet det og fikk strøm i luken med en gang. Hvis du søker litt rundt komfortrele, så finner du endel innlegg om det.
Bimmer911 Skrevet August 16, 2013 Forfatter Skrevet August 16, 2013 Om de passer overrens vet jeg ikke men de er forskjellige. Nå har jo s50 grenrør originalt så du får nok ikke noe forandring i effekt men nå koster jo originale grenrør til s50b32 ca. 20000 (10 vis du bare må bytte halve). uoriginale "sports" grenrør pleier og koste rundt 3000-6000 så er jo endel billigere Jeg trenger bare den ene delen. Den med "fleksidel" på. for den er knukket rundt hele fleksidelen. har vurdert å sveise ett rør mellom, men eenker at det er ett fleksiledd av en grunn. Skal se litt videre
Bimmer911 Skrevet August 16, 2013 Forfatter Skrevet August 16, 2013 Bak dekselet under rattet sitter det ett rele som kalles for komfortrelet. Dette kan ha tatt kvelden, virker vinduene fortsatt?Takluken min virket ikke men vinduene gjorde, noe som er standard med det relet. Byttet det og fikk strøm i luken med en gang. Hvis du søker litt rundt komfortrele, så finner du endel innlegg om det. Skal se på det etter jobb. vinduene og alt annet fungerer fint. Trodde comfort releet gikk på vinduene og diverse andre ting. Men prøver å skifte det seinere idag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå