Mnemic Skrevet August 14, 2013 Share Skrevet August 14, 2013 Når jeg sitter og ser på biler på finn finner jeg ofte noe jeg vil kalle gode kjøp. Men når jeg kommer inn hit på bimmers så skal alle ha utrolige priser ofte i forhold til hva jeg kan finne på finn. Det er også andre veien, da biler er billige på bimmers og rådyre på finn. Dette gjelder mye E90/1/2, 1 serier og E60. Hvordan har dette seg? er vi her på bimmers mer gnien på bilene våre fordi vi har en viss kjærlighet? Beholder folk på bimmers bilene sine i bedre stand ? Skal ikke ødelegge noen sin salgstråd men en E90 320D som har kjørt 145k koseter 150k Samme bil på bimmers koster over 200, så og si samme utstyr, samme årsmod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet August 15, 2013 Share Skrevet August 15, 2013 Kan kanskje være at mange først prøver med høyere pris her på bimmers da det er gratis? Finn annonse koster vel 500,- nå.. Prisene er jo mer synlig på finn da det er lettere å sammenligne.. Noen tilfeller kan det også være mer "påkosta" biler her på bimmers med senk, dyre felger osv osv som folk kanskje prøver å få noe igjen for.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå