Jimxd Skrevet August 15, 2013 Share Skrevet August 15, 2013 Skal kanskje se på denne her: http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=42980735 Jeg skal selge E91en å få meg en skikkelig bil nå. Jeg ser på denne pga den er original , MEN den har kompressorkit som jeg kommer til å fjerne. Hvordan er det å sette ett kompressorkit rett på en slik motor? Slites den veldig fort? Vinge og ALT som heter styling skal vekk. Den skal være dønn original. Det er en 2000 modell, ble det med den "dårlige" vanosen og dette fikset da? eller var ikke dette før i 2001? Takker for alle svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet August 15, 2013 Share Skrevet August 15, 2013 Kan jo tipse om min egen jeg skal selge Oppgradert motor tror jeg kom 9mnd 10. Flere tidligere er jo også oppgraderte. Min har en ny vanos og en overhalt så de fungerer bra nå ihvertfall. http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=45&t=266673 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jimxd Skrevet August 15, 2013 Forfatter Share Skrevet August 15, 2013 WOW! Selv om din var gått litt lenger så var din HELT nydelig. Akkurat slik jeg vil at en M5 skal se ut. Hvorfor selger du? Vil du ha noe nyere? Er det INGEN feil med den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet August 15, 2013 Share Skrevet August 15, 2013 Er det INGEN feil med den? Å tro at en gammel E39 ikke har NOEN feil, da er du optimist... Har sett bilen, og den ser bra ut for å være så gammel. Den har selvsagt noen småfeil, men det har alle andre E39 M5`er i den prisklassen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leadfoot Skrevet August 15, 2013 Share Skrevet August 15, 2013 Jeg trodde den i første post hadde gått over 300 000? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet August 15, 2013 Share Skrevet August 15, 2013 WOW! Selv om din var gått litt lenger så var din HELT nydelig.Akkurat slik jeg vil at en M5 skal se ut. Hvorfor selger du? Vil du ha noe nyere? Er det INGEN feil med den? Den med Kompressor har vel gått en del over 300tkm? Bilen er 14år gammel så den er ikke ny.. Av feil jeg vet om er det feil på tempmåler til vann/olje som kom opp på diagnose. Vannmåleren/oljetempen går tilbake til 0 og tilbake til normal temp. Ingenting jeg har brydd meg om og tidligere eier brydde seg heller ikke noe om det. Tror også det er problem flere har hatt på disse etter jeg har googlet litt om dette. En liten rustboble under bagasjeluken bak samt det er antydning til kast i ene framfelgen fikk jeg beskjed om når jeg la på nye dekk forran. Dette kan fikses for 5-1000,- hos div felgrettere. Det er også noen få pixelfeil på speedometeret. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jimxd Skrevet August 15, 2013 Forfatter Share Skrevet August 15, 2013 Hehe jeg bare spør. Siden det stod ikke noe om feilene utenom pixelfeil. Jeg forventer ikke at en 14 år gammel bil er feilfri. Langt ifra! Jeg bare sjekker! Hehe Sånne ting som du sier Ellingsen er greit. Sånne ting jeg er ute etter. Skal legge bilen min ut til salgs så fort som mulig. Tar kontakt med deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå