SSM Skrevet August 20, 2013 Skrevet August 20, 2013 Ja, se om det er for lavt eller ustabilt. Er så mye det kan vere. Dreiv nett å kuka med det samme på min. Da var det 0.2bar for lite bensintrykk.
Jonas_S Skrevet August 21, 2013 Forfatter Skrevet August 21, 2013 Du vet tilfeldigvis ikke hvor mye trykk det skal ligge på? Vet du om noen som fjerner EWS på B30?
Jonas_S Skrevet August 23, 2013 Forfatter Skrevet August 23, 2013 Ingen som vet hva bensintrykket på disse bilene bør ligge på på tomgang osv?
Jonas_S Skrevet September 2, 2013 Forfatter Skrevet September 2, 2013 OPPDATERING! Jeg har målt bensintrykket : 2.8bar på tomgang, men hvis jeg gasser litt pent får den en puls på rundt 3,2 en stund før den går ned på 2,8 igjen.. Prøvd bilen med lambdasondene utkoblet: ingen forskjell. Er som noen har en bryter på (f.eks en coil) så den brått puttrer til. Skjer ikke hver gang. Uff det er kjedelig
Kristian Skrevet September 2, 2013 Skrevet September 2, 2013 hvordan er bensinforbruket? har du sjekka coila?
Jonas_S Skrevet September 2, 2013 Forfatter Skrevet September 2, 2013 Likt som en kompis sin som har en s50b30 også.. Begge var tomme likt på sist banekjøring hvertfall. Ja kan ikke finne noe på de.. Men får kanskje bytte alle..
torbfer Skrevet September 3, 2013 Skrevet September 3, 2013 eg hadde noe lignende på min bil, då va det coilledning som va defekt.
Kristian Skrevet September 3, 2013 Skrevet September 3, 2013 eg hadde noe lignende på min bil, då va det coilledning som va defekt. som jeg sa på forrige side... høres ut som et coilproblem.
Kristian Skrevet September 3, 2013 Skrevet September 3, 2013 skulla merka det på bensinforbruket da vil jeg tru.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå