snerk Skrevet August 16, 2013 Share Skrevet August 16, 2013 God og sprek 730ia selges. Du er velkommen innom for å se om dette er bilen for deg. Http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=44265835 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snerk Skrevet September 28, 2013 Forfatter Share Skrevet September 28, 2013 49900,- inkludert omregistrering. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
adne95 Skrevet September 30, 2013 Share Skrevet September 30, 2013 EDIT: sorry, men må trekke forslaget, sjekka akkurat forsikring er fortsatt litt usikker på om jeg vil bytte ut godbilen, så er vel mest for å sjekke mulighetene.. bytte i 2001 530dat, mellomlegg fra din side i så fall? sølv, 238000km, 19" zito belair, svart sportskinn, tror det er org sportsunderstell, ikke takluke, ellers trur jeg det meste av utstyr er der. Veldig bra for rust ga 90 for den i sommer, uten felger og med litt småfiks. ny dieselpumpe, noe følere osv i dieselsystemet, belg, bytta noen foringer, bremse- og dieselrør, bremser... kvitteringer på 37000 på verksted i vår fra forrige eier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snerk Skrevet Oktober 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2013 Hvis man for eksempel er ung og har lite bonus, så blir den sikkert dyr å forsikre ja. Jeg betaler mellom seks og sju tusen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
adne95 Skrevet Oktober 2, 2013 Share Skrevet Oktober 2, 2013 Ja.. ska ikke si å mye det kom på engang, betaler nok på min, men er tilbudet aktuelt? Kan jo alltids prøve å overtale faren min te å ha den regga på seg. Sent from my GT-I9305 using Tapatalk 4 e30 tic reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snerk Skrevet Oktober 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2013 Nei, det blir nok dessverre ikke aktuelt... Har tre andre biler også, blant annet en E39 touring. Men det er en veldig fin bil du har da. adne95 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå