Nitrius Skrevet August 16, 2013 Share Skrevet August 16, 2013 Finnes det noen plasser som selger dekk og som samtidig kan få skiftet de på dagen? Skulle gjerne hatt en avbalansering i samme slengen også. Noen som vet om noen slike plasser i Oslo området? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HSA Skrevet August 16, 2013 Share Skrevet August 16, 2013 Johs. Bjerke fixer vanligvis på en halvtimes tid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mariss Skrevet August 16, 2013 Share Skrevet August 16, 2013 Finnes det noen plasser som selger dekk og som samtidig kan få skiftet de på dagen? Skulle gjerne hatt en avbalansering i samme slengen også. Noen som vet om noen slike plasser i Oslo området? Tevodekk på Alnabru. Den beste service jeg har opplevd i forbindelse med dekkskift. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nitrius Skrevet August 17, 2013 Forfatter Share Skrevet August 17, 2013 Tevodekk har åpent på lørdager ser jeg, kanskje jeg skal ta turen bortom, men nettbutikken deres så ut til å ha null dekk inne i dimmen jeg trenger, som er 255/35-19. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet August 17, 2013 Share Skrevet August 17, 2013 Siden du sier området, så har jeg god erfaring med www.dekkskift.no holder til på Fjerdigby i Rælingen, ca 15-20 minutter fra Oslo-grensa. Disse kan dekkstrekk også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nitrius Skrevet August 18, 2013 Forfatter Share Skrevet August 18, 2013 Har faktisk sendt de en mail for å høre, så får vi se når jeg får svar. Uansett var innom dekknor, tevodekk, dekk1 og dekkmann idag, bare dekkmann som hadde noe på lager i dimmen jeg trengte, og det var noe Pirelli dekk, to stk bakkdekk, montering, avbalansering og slikt, 7000kr. Nå har ikke jeg helt peiling på pris på slik dim generelt sett, men syns det var litt i det meste laget? Ellers kunne dekk1 skaffe noe til Mandag, noe falken dekk til rundt 4500kr for to stk bak, montering, avbalansering osv... En finere pris, men etter et søk på Falken dekk så virker det ikke som de er de mest likte. Noen som har peiling på hva "greie" dekk i dimmen 255/35-19 sånn ca. koster? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pure_stig Skrevet August 18, 2013 Share Skrevet August 18, 2013 http://www.dekkonline.com/cgi-bin/rshop ... p=R-178080 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nitrius Skrevet August 18, 2013 Forfatter Share Skrevet August 18, 2013 Ja, dekkonline har Pirelli dekk til rundt 2000kr per stykke, så 4000kr for to, nå vet jeg ikke hva montering og avbalansering pleier å koste, men dekkmann kan vel ikke ta 3000kr for den jobben? Dekkmann tar vel sikkert litt mer for dekket, men utifra den siden så virker 7000kr veldig overpriset om jeg ikke tar feil? Men ja, falken dekk er helt greie mener du @pure_stig? Jeg har null erfaring med dekk fra tidligere, og på bilen for øyeblikket sitter det Nankang-II, bakdekkene var noe slitt når bilen ble kjøpt, men nå idag så er det ikke mye mønster igjen å spore, ifølge det jeg fant av datomerking så virker bakdekkene å være fra uke 16 i 2011, men ellers har de vel funket greit, litt dårlig på vått føre, men det kan godt være fordi de har vært noe slitt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pure_stig Skrevet August 18, 2013 Share Skrevet August 18, 2013 Jeg har hatt de Falken dekkene på flere biler og jeg vil si dem er bedre enn Nankang på alle måter. Har selv bestilt dekk fra dekkonline nå og har gjort det mange ganger Bør ikke koste mye å få dekket på en felg og balansere. Husker ikke helt hvor mye jeg betalte sist, men var ikke mange hundrelappene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nitrius Skrevet August 18, 2013 Forfatter Share Skrevet August 18, 2013 Kommer vel ikke unna delte meninger nei. Blir vel en runde til rundt imorgen får å se om jeg finner noe. Kom gjerne med flere forslag om noen skulle ha noen dekk butikker de har god erfaring med, del gjerne erfaring med dekk merker også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pure_stig Skrevet August 20, 2013 Share Skrevet August 20, 2013 Har selv bestilt dekk fra dekkonline nå og har gjort det mange ganger Bør ikke koste mye å få dekket på en felg og balansere. Husker ikke helt hvor mye jeg betalte sist, men var ikke mange hundrelappene. 250,- koster det meg å få dekk på felg ferdig balansert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet August 20, 2013 Share Skrevet August 20, 2013 Jeg betaler 195,- per dekk som blir lagt på felg. Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå