sondred Skrevet August 17, 2013 Share Skrevet August 17, 2013 Har handlet inn 524td pumpe (mekanisk) osv, men hvor langt henger org Turboen med, å hva med resten av motoren? Mulig å få litt futt i den? Evt, hva mer må gjøres Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hzh Skrevet August 17, 2013 Share Skrevet August 17, 2013 Klare lett 1,5, de jeg har kjørt med, med noe større turbo:) burde ha større ic, og eksos! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet August 17, 2013 Share Skrevet August 17, 2013 Min gikk på 2 bar og evrymod i 60 000 uten noe tull, den går like fint enda:-), men tror den går like godt på1,8 nesten:-) Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sondred Skrevet August 17, 2013 Forfatter Share Skrevet August 17, 2013 større ic er i planene, eksosen tenkte jeg å vente med frem til jeg skulle ha større turbo.. Vurderer HX35, vet ikke hva som er d beste...? er det noe eller av innmat eller andre ting som ikke er kjent for å være veldig holdbart på disse motorene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå