noia87 Skrevet August 17, 2013 Share Skrevet August 17, 2013 Sjekker interessen for motoren min da jeg har endret planene for motor i bil. Toppen er ny overhalt. Toppen er planslipt ventilsetene er frest Det er byttet alt av pakninger og tetninger osv. Toppen er som ny. Den er ikke startet opp etter overhaling. Jeg har så og si satt i sammen hele motoren men det mangler noen små ting. Sitter e30 stikke på den og motorfester for s38 i e30 fra jaas performance. Med disse festene vil ikke manifold ta borti og de er lagd for m20 motorputer. Har travers spacere, kat med lambda, satt på s50b32 kjedestrammer. reg kjedet er helt nytt. det er lagt ned noen kroner i denne motoren og jeg har masse kvitteringer som vil følge med. Desverre har jeg ikke papirer på motoren men har sjekket at det ikke er noe etterlysning på chassinr som står på hjernen som fulgte med motoren.og motoren kommer fra en bil som ikke har vært importert eller registrert i norge. Men det er ingenting negativt registrert på det chassinr jeg har sjekket. Jeg har vært i kontakt med tollvesenet vegvesenet og politi angående motoren. Jeg kjøpte motoren i deler og det manglet masse men det meste er kjøpt inn og montert og er bestillt fra gs eller koed. Det ligger noen bilder fra monteringen i tråden min men bilder kan også sendes ved ønske. Legger med et litt dårlig bilde av hvordan motoren står nå. Jeg gidder ikke si noen pris men bud over 25000 blir vurdert.innsugsplenumet har jeg deg er bare ikke montert. Send gjerne sms eller ring meg hvis du lurer på noe. 97540470 Mvh kenneth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noia87 Skrevet August 18, 2013 Forfatter Share Skrevet August 18, 2013 Opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noia87 Skrevet August 19, 2013 Forfatter Share Skrevet August 19, 2013 oppsann Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE3452012v Skrevet August 19, 2013 Share Skrevet August 19, 2013 Ah.... Hvor er penga når man trenger dem!!! Gratisbump! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noia87 Skrevet August 21, 2013 Forfatter Share Skrevet August 21, 2013 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ØyvindBraaten Skrevet August 21, 2013 Share Skrevet August 21, 2013 PM sendt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noia87 Skrevet August 30, 2013 Forfatter Share Skrevet August 30, 2013 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noia87 Skrevet Oktober 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2013 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iversen92 Skrevet Mai 14, 2014 Share Skrevet Mai 14, 2014 Er denna solgt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå