EndreM Skrevet August 17, 2013 Skrevet August 17, 2013 Bilen er i veldig god forfatning. Den er fin i lakken, og interiøret er tilnærmet strøkent. Av rust er det en liten boble på venstre forskjerm, en liten boble på høyre bakskjerm og en liten boble på kanalen. Jeg har nettopp skiftet radiator og noen slanger, sist service var på 139 000km. Negativt: - Gummien under høyre bakfjær er slitt, og bilen knirker litt over humper - Airbaglampen lyser - Sentralåsen har en tendens til å kutte ut innimellom - el. vinduet på førersiden virker ikke Bilen selges med tre sett hjul. 17" originale E90 felger med gode Pirelli P-Zero dekk fra 2010, 17" originale E46 M-Sport hjul med greie piggfrie Hakkapeliitta, og 15" uoriginale felger med nye Gremax dekk. Den er kliss original, og har aldri vært offer for jallamekk. Jeg har mine mistanker om at høyttalerne er byttet ut, for det er god lyd i de. I tillegg er spilleren skiftet av Bavaria. Original kassettspiller følger med. Bilen leveres nyrenset og nypolert. Ta kontakt på mail, tlf eller PM EndreM@hotmail.com 922 02 387
EndreM Skrevet August 19, 2013 Forfatter Skrevet August 19, 2013 Jeg vil ha denne vekk asap, så kom med bud. Det er forøvrig varmeseter og digitalt klimaanlegg på den, og den ble eu-godkjent i mai i år.
EndreM Skrevet August 26, 2013 Forfatter Skrevet August 26, 2013 http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=43486683
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå