hybert Skrevet August 17, 2013 Share Skrevet August 17, 2013 Hei, jeg ønsker å kjøpe et original stereo til min e39 som er i fungerende tilstand, Buissness RDS stereo jeg trenger, fra produsenten philips. Med hovedenhet mener jeg den nedre display biten, da jeg fortsatt er rimelig sikker på at kassettenheten fungerer, men kan også være interessert i denne enheten også, til en god pakke pris. Mvh. Hybert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pluggen Skrevet August 21, 2013 Share Skrevet August 21, 2013 Hei Eg har dette liggende som du kan få for en billig penge Send meg en melding på 91243141 hvis det er av interresse. Mvh Arild Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hybert Skrevet September 1, 2013 Forfatter Share Skrevet September 1, 2013 BUMP! Ingen som har en enhet til meg? Helst Buissness RDS enheten fra Philips Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nightmare Skrevet September 1, 2013 Share Skrevet September 1, 2013 viewtopic.php?f=14&t=228690 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
523e39 Skrevet September 2, 2013 Share Skrevet September 2, 2013 Har høytallere og enhet komplett alt du trenger;-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
streetglow Skrevet September 4, 2013 Share Skrevet September 4, 2013 Hei jeg har en komplett sett med alle enheter med lille navigasjon, leser, cder, høyttalere, og originale subwoffere som sitter under hatthyllen på e39 m5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå