Dhamree Skrevet August 18, 2013 Skrevet August 18, 2013 Er det mulig på en eller annen måte å bygge om til flere lameller i LSD diffen til e30 for å få mer sperrevirkning ? Har hørt om folk som har montert 4 clutcher osv.. Er det noen forslag til billige sider å kjøpe deler til slike differ lager, lameller osv? Del gjerne dine erfaringer med overhaling av slike differ, bilder, hva som kan gjøres bedre, type olje osv
rolf m3 Skrevet August 18, 2013 Skrevet August 18, 2013 Plukk den ifra hverandre å legg inn ein 0,5-0,7 shims så funke det som fjell
FritzP Skrevet August 18, 2013 Skrevet August 18, 2013 Hjelper det på å få mer sperre? For å få mer sperrevirkning må du endre på vinkelen til klemringene og\ eller øke antall lameller. Det finnes oppskrift på dette fra ZF som lager disse.
Dhamree Skrevet August 18, 2013 Forfatter Skrevet August 18, 2013 Er det noen som har noen veileder til å lage til med flere lameller? Og evt noen som vet hvor di selger nye lameller?
rolf m3 Skrevet August 20, 2013 Skrevet August 20, 2013 Letteste er fremdeles å gå te ein blikkenslager å få ei rustfri plate å klippe te å legge nedi.. Dette gir da mer press på lamellene å sperrer da mer.. Funke som fjell på min bil..
FritzP Skrevet August 20, 2013 Skrevet August 20, 2013 Er det noen som har noen veileder til å lage til med flere lameller? Og evt noen som vet hvor di selger nye lameller? Jeg har liggende en gammel oppskrift fra ZF på dette, men det er i papirform og jeg er ikke hjemme før om noen uker slik at jeg kan scanne inn dette til event. interesserte. Såvidt jeg husker er det også ZF delnummer i denne oppskriften, men jeg har sett at også andre selger det som må til, f.eks Koed mener jeg.
Dhamree Skrevet August 22, 2013 Forfatter Skrevet August 22, 2013 Er det noen som har noen veileder til å lage til med flere lameller? Og evt noen som vet hvor di selger nye lameller? Jeg har liggende en gammel oppskrift fra ZF på dette, men det er i papirform og jeg er ikke hjemme før om noen uker slik at jeg kan scanne inn dette til event. interesserte. Såvidt jeg husker er det også ZF delnummer i denne oppskriften, men jeg har sett at også andre selger det som må til, f.eks Koed mener jeg. Hadde vært flott om du kunne scannet inn dette til oss. Evt om du husker hva det heter så vi her på forumet kunne google oss frem til det
Ole92 Skrevet August 22, 2013 Skrevet August 22, 2013 Er det noen som har noen veileder til å lage til med flere lameller? Og evt noen som vet hvor di selger nye lameller? Her er en side som selger http://www.bimmerdiffs.com/
FritzP Skrevet August 23, 2013 Skrevet August 23, 2013 Er det noen som har noen veileder til å lage til med flere lameller? Og evt noen som vet hvor di selger nye lameller? Jeg har liggende en gammel oppskrift fra ZF på dette, men det er i papirform og jeg er ikke hjemme før om noen uker slik at jeg kan scanne inn dette til event. interesserte. Såvidt jeg husker er det også ZF delnummer i denne oppskriften, men jeg har sett at også andre selger det som må til, f.eks Koed mener jeg. Hadde vært flott om du kunne scannet inn dette til oss. Evt om du husker hva det heter så vi her på forumet kunne google oss frem til det Det går jo an å prøve å søke på nettet, den infoen jeg har er imidlertid i papirform og stammer fra ZF noen år tilbake i tid. Jeg skal få scannet det, men det vil ta noen dager da jeg ikke er hjemme for tiden.
Ole M.Haraldstad Skrevet September 18, 2013 Skrevet September 18, 2013 Henger meg på her. Har kikka litt på 4 clutch løsning selv. Link på side 6 i tråden min. Venter svar på mail fra dem.
Ole M.Haraldstad Skrevet Oktober 8, 2013 Skrevet Oktober 8, 2013 Har montert 4 lameller i bilen til broderen nå. Skal få testet litt i løpet av noen dager:-) Magnum 310 reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå