torbfer Skrevet August 18, 2013 Share Skrevet August 18, 2013 Man 19.08.13 – NAF Haugesund og Omegn, HAC2, Løp 2, Haugesund NAF Motorsport Haugesund og Omegn inviterer til årets andre løp i Autoslalom i Haugesund. Påmelding fra ca kl 17:00, løpsstart kl 18:00. Sted er som vanlig Årabrot Motorbane. Velkommen! Noen her herfra som stiller opp ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BrilleBjørn Skrevet August 18, 2013 Share Skrevet August 18, 2013 I`m there, men oljebrenneren min skal få stå på parkeringsplassen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Skrevet August 19, 2013 Share Skrevet August 19, 2013 Må vel bort for å se i hvert fall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet August 19, 2013 Share Skrevet August 19, 2013 Melder nok pass denne gangen, så noen andre får ta seg av den show kjøringen. Kommer sterkt tilbake 31.August. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet August 19, 2013 Forfatter Share Skrevet August 19, 2013 Melder nok pass denne gangen, så noen andre får ta seg av den show kjøringen. Kommer sterkt tilbake 31.August. Det va ikkje bra Du pleier å stille opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet August 19, 2013 Share Skrevet August 19, 2013 Kom på det i går kveld i 5 tiden, og har tatt av noen deler på bilen, og var sliten etter en to dagers på øl Såååå jeg tok en rask avgjørelse på at det der, det gidder jeg ikke! hah Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet August 19, 2013 Forfatter Share Skrevet August 19, 2013 Forstår det Blir vel noe bedre den 31 uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet August 19, 2013 Share Skrevet August 19, 2013 Ja, det er morro å kjøre på Ringen og slikt, men er noe spesielt med den banen i byn også. Synst det er veldig morro å herje villt der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet August 19, 2013 Forfatter Share Skrevet August 19, 2013 Ja, det er morro å kjøre på Ringen og slikt, men er noe spesielt med den banen i byn også. Synst det er veldig morro å herje villt der Det er bra noen herjer der også. Bilen min fungerer nå sjelden, så får nesten aldri testa den. Du pleier nå å lage litt show på Årabrot Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet August 19, 2013 Share Skrevet August 19, 2013 fikk ikkje med meg dette førnå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå