Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

98% komplett,mangler tiltrøret. sylindere ser ripefri ut men noe overflate rust,topper å noe småtteri er demontert men følger med. Vet et lager på veiva er dårlig. MYE bra å ellers dyre deler,passer på mange evinrude å johnson da det er to sider av samme sak:)
Bare undervannshuset går for 3-5000,- på disse,dette undervannshuset er bra!

• 7 months later...
Skrevet

Kan du ta bilder av sylinderveggene alle fire, toppene begge to og pluggene som satt i motoren før du demonterte toppene (dette med pluggene forteller meg en del om motorens tilstand).
Jeg orker ikke å reise fra Ski til hallingby for å bli skuffet.
Hva mener du med tiltrøret ?
Har hatt OMC motorer siden midten av 80 tallet, så jeg vet hva de står for, men jeg vet også hva det koster i deler og hvilke jobb hva er, så at det bare er å hone pluss nye ringer er vel litt vel optimistisk, hva det gjelder lager i veiva, så er dette litt hmmm for det kan fort bety masse mer helt fra gearhuset og opp til svinghjuls-lageret.
Jeg forsøker ikke å skremme andre fra å kjøpe, men du bør vite hva tingenes tilstand er før du forteller om tilstanden.
Men tar du noen bilder som jeg har spurt om og enten legger de ut her eller sender de på pm til meg og jeg ser at dette er av interesse som delemotor til mine maskiner så kan det nok hende du har solgt motoren  i god tid før påsken :-)

• Like 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...