VegarVS Skrevet August 19, 2013 Share Skrevet August 19, 2013 Heisann! vurderer å selge E30`n da jeg virkelig begynner å bli lei, men vil ikke selge om jeg ikke får det jeg kan tenke meg å selge den for. har vært påkostet masse den tiden jeg har hatt den. kjøpte den i januar i år. Står dessverre med ødelagt girkasse for øyeblikket ( noe av grunnen til at jeg vurderer salg). går kun i revers legger ved bilder, men om dere ser i signaturen min finner dere link til tråd. på første side står alt som er gjort. følger også med litt deler. Litt av grunnen til at jeg ikke skriver noe pris er for at jeg ikke vet helt hva jeg kan ta for den?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
faint Skrevet August 20, 2013 Share Skrevet August 20, 2013 Tja, bytte i e30 320 4dørs? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet August 20, 2013 Forfatter Share Skrevet August 20, 2013 Tja, bytte i e30 320 4dørs? bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet August 26, 2013 Forfatter Share Skrevet August 26, 2013 Dette er det jeg har gjort! Bytte av kam,løftere,vipparmer + regreim (215.000km) Olje + filter Senk 60/40 Byttet førerstol Bremser foran Bremser bak Slavesylinder clutch Hovedsylinder clutch Led skiltlys ( nye lykter) Montert hengerfeste Montert original eksos med 2 rørs stuss Nye nyrer Bytte termostat Bytte ALLE fòringer i understell til poly Bytte plugger Ny frontleppe, rieger infinity Sorte nyrer Bytte radiator Tectylere/bodyskyts på kanaler Bytte begge framdempere til noe stivere Håndbremseband + bremseskjold Håndbrekkwire x2 Bremseslanger + rør bak Høyre endeledd Alle ytre leddstag ( kjøttbein) er byttet. Det jeg skal gjøre før salg: Bytte girkasse + fòringer i oppheng + shortshift + utløserlager. Dette bør gjøres av nye eier: Har ikke rukket å koble hengerkontakten enda( kan ordnes før salg!) Tanken har lukket bensin om jeg har fylt mer en full tank. er rustet i flensene, men usikker på om det er der det lekker. så utsom for meg at det var slangen fra påfyllingen, å den har blitt løsnet, skudd ordentlig på å skrudd til igjen. justere bakfanger ( ikke fått den riktig på) en liten taueskade i fronten på fangerdemperen. har ikke fått sett på dette ordentlig enda. har heller ikke fått sveiset inn lambdasonde i den nye eksosen. men dette er fort gjort! har både sonden + gjengene som skal sveises inn i eksosen! Vinterdekk er gode 15" på alufelg med pigg. Sommerdekk er piggfire Pirelli dekk(en liten finanskrise ) som er gode å kjøre på der har vært byttet et speedometer i bilen så dette viser en myyye høyere kmstand enn det bilen har gått. dette byttet av en tidligere eier, som har fått papir på dette fra verkstedet det ble byttet. Bilen har gått ca 218.000km. Har også original rattet ( står en luisi ratt i bilen) + litt andre smådeler. har heller ikke fått sveiset inn lambdasonde i den nye eksosen. men dette er fort gjort! har både sonden + gjengene som skal sveises inn i eksosen! prisantydning. 25.000 med fikset girkasse og koblet hengerkontakt! bud? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå