EndreM Skrevet August 19, 2013 Share Skrevet August 19, 2013 Jeg har en tilnærmet strøken E30 jeg vurderer å få vekk. Karosseriet er strøkent. Det er rust i en steinsprut i frontplaten (se bilde), ellers er det ingenting. Bilen har vært eid av en eldre dame fra den var ny til 2011. Jeg hadde planer om å få den litt bedre enn ny, men jeg kjøpte meg en E30 touring til daglig bruk, og den har tatt litt mer over enn planlagt. Den er ikke godkjent pr. i dag og skiltene er levert inn. Den fikk mangel på avgassmåling, og noen foringer. Mangellapp har jeg, og jeg kan sende den til de som måtte ønske det. Interiøret er skiftet ut fra blått stoff til 318iS sportseter. Det originale interiøret kan følge med, med unntak av gulvteppet som ikke var noe å samle på, dessverre. Ellers er interiøret strøkent. Den er kliss original, og motoren er noe sliten. Den har gått 220 000km, og svetter litt olje. Jeg har en M20B25 som kan følge med, med knust bunnpanne. Nypolert Jeg vet ikke helt hva jeg kan få for den. Bud over 50. Jeg MÅ ikke selge den. Kan også bytte i E39 med manuell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EndreM Skrevet August 20, 2013 Forfatter Share Skrevet August 20, 2013 Jeg tar i mot fornuftige bud også. Jeg vil helst ha den vekk før vinteren kommer, da jeg har en gammel Mini som skal overta plassen, og den ruster vekk hvis den ser snø Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer Knutsen Skrevet August 20, 2013 Share Skrevet August 20, 2013 Bytte i en Audi a4 1998 1.8? Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EndreM Skrevet August 20, 2013 Forfatter Share Skrevet August 20, 2013 Helst ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum 310 Skrevet August 22, 2013 Share Skrevet August 22, 2013 Har en e39 520i, men med automat. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian V Skrevet August 22, 2013 Share Skrevet August 22, 2013 Kommer du innom en tur slik at jeg kan få sett på bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EndreM Skrevet August 22, 2013 Forfatter Share Skrevet August 22, 2013 Kommer du innom en tur slik at jeg kan få sett på bilen? Jeg kan stikke innom over helgen en gang, Christian Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alfh92 Skrevet August 22, 2013 Share Skrevet August 22, 2013 Hvor står bilen ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EndreM Skrevet August 22, 2013 Forfatter Share Skrevet August 22, 2013 Bergen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alfh92 Skrevet August 22, 2013 Share Skrevet August 22, 2013 kan du sende mer bilder innvendig og mangelliste på mail til alfh92@gmail.com ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Daniel Skrevet August 25, 2013 Share Skrevet August 25, 2013 Ca pris på denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EndreM Skrevet August 26, 2013 Forfatter Share Skrevet August 26, 2013 Prisen står i første post Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EndreM Skrevet August 30, 2013 Forfatter Share Skrevet August 30, 2013 Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå