Gå til innhold

start problemer 318 i cab 95 modell

bjornk
 Share

Anbefalte innlegg

heihei, håper dere kan hjelpe meg med denne =)

bilen min starter som normalt. men når den blir varm og jeg stopper den så vil den ikke starte ijenn. da må den stå 1-2 timer og kjøle seg ned så får jeg start igjenn.

dette er gjort og funnet ut: skiftet starter ( trodde det kunne være noe galt med innslaget på denne ettersom det ikke skjedde noe ) starter var/er ok.

skjøtet på signalkablene til starteren så man kunne måle spenningen på disse når man prøver og starte mens bilen er varm og ikke starter. da kommer det ikkeno signal til starteren. og bensinpumpa starter heller ikke.

jeg lurer på om det er en temp sensor en plass som er defekt og feilaktig overstyrer startsignaler o.l. og kobler ut alt slikt så man ikke kan starte bilen.

eventuelt defekt motorstyre enhet? eller ett relee kanskje?

forslag noen? noen som har hatt lignende problem ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er ikke slik at det noen ganger ikke fungerer og noen ganger jeg ikke får start, det var en shelden gang til og begynne med. men nå er det alltid når motoren er blitt varmt og stoppes. for så og prøve og starte den mens den er varm enda. kan ikke stoppe bilen når jeg fyller bensin for å si det slik :P

ok=) ja det er mange styre enheter der. men disse blir jo ikke påvirket av varmen fra motoren :P er jo kun når den er varm att dette er ett problem. starter umiddelbart når kald .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...