ThErEx Skrevet August 19, 2013 Skrevet August 19, 2013 Skal sette inn en S50B32 motor i E30 og tentke og kjøre uten turbo. Hadde planer om kun datasprut og E85. Men er det noe mer som kan gjøres med disse motorene som ikke koster svin og kan hente litt effekt med? Og er det lurt og fjerne vanosen? Hva er positivt og negativt ved og ha vanosen der?
FritzP Skrevet August 20, 2013 Skrevet August 20, 2013 Om du skal kjøre motoren som sugemotor så kan jeg ikke skjønne hvorfor du i det hele tatt vurderer "datasprut", da er den originale ecu'en det beste valget. Dessuten ville jeg beholdt vanos også, det er en grunn til at den er der. Det går an å mappe den originale mss50 ecu'en som styrer disse motorene, men jeg tviler på om du greier å hente ut den store økningen.
ThErEx Skrevet August 20, 2013 Forfatter Skrevet August 20, 2013 Skal ha turbo når jeg har råd til og kjøpe innmat og slikt. Men skal kjøre sugetrimm først. Og med E85. Derfor jeg vurderte datasprut nå så har jeg det til da jeg skal ha turbo
rolf m3 Skrevet August 20, 2013 Skrevet August 20, 2013 Vet det va en her i bygda som hadde ein 3,2 me mk motorsport eksos å karbon innsug å chip som æ au tro va fra mk men ikke sikker.. Åsså va der noen andre kammer i den... Han hadde 369 hk på hjulene... Den gikk No styggjævli...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå