Tweety bimma Skrevet August 19, 2013 Skrevet August 19, 2013 Som topic sier, bilen min stoppet sånn plutselig under kjøring. Den var på reserve tanken men ikke i nærheten av tom. endte med at bilen blei tauet til verksted mitt som var veldig nærme. Fylte på mer bensin å kimet og kimet men null niks ingenting. jekket bilen opp foran for å sjekke om jeg så no problem med ledingen til veivakselsensor eller andre problemer.jekket den så ned å brum så starta den. kjørte litt rundt på verksted området da jeg ga greit med gass så stoppet den igjen. Inn på verksted IGJEN begynte å tenke i retning bensin tilførsel. Tok av ene bensinrør fra filter og kimet å det kom plenty bensin.satt den på igjen å satt bilen på bakken igjen å brum starta igjen men daua med grei rusing. Jeg tenker bensinfilter og/eller bensinpumpe, hva tror dere??
Morty999 Skrevet August 19, 2013 Skrevet August 19, 2013 tipper veivakselsensor jeg, siden den stopper ved rusing.
Tweety bimma Skrevet August 19, 2013 Forfatter Skrevet August 19, 2013 tipper veivakselsensor jeg, siden den stopper ved rusing. Men hvorfor starte igjen etter å jekket opp å ned igjen og ta av og på igjen bensinrør?
Tweety bimma Skrevet August 19, 2013 Forfatter Skrevet August 19, 2013 jupp, hur lenge som helst virka det som. stoppa den å starta den flere ganger au. bare ikke ruse den
Morty999 Skrevet August 19, 2013 Skrevet August 19, 2013 tipper trigger, fordi når den får turtall klarer den ikke telle lengre og da kødder den
Tweety bimma Skrevet August 19, 2013 Forfatter Skrevet August 19, 2013 hmm kan være du har rett MEN hvorfor ikke starte med en gang etter den har stoppa? merkelig tilfeldighet at den starta når jeg hadde av bensinrør / jekka den opp
Tweety bimma Skrevet August 20, 2013 Forfatter Skrevet August 20, 2013 Oppdatering: bytta bensinfilter og alt så ut til å være normalt. Kjørte en tur med blanda gasspådrag og også sto den på tomgang på verksted. Etter 5-6 min begynner den å jage og stoppe. Starter vær gang igjen. Noen ganger går det forskjellig mengde tid i mellom hver gang den begynner å jage. Nå er jeg litt blank Hmm noen forslag? Lurer på om jeg må huke tak i en eller annen som kan ta en diagnose
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå