KennethAndré Skrevet August 20, 2013 Skrevet August 20, 2013 Hei! Har en 92' E34 hvor temperaturmåleren går rett t topps når jeg er på jobb. Kjører aviser om natta. Litt etter jeg starter og har gått ut å inn av bilen ett par ganger går temperaturmaleren rett t topps, men så fort jeg kjører i høyere hastighet i litt lenger tid kjøler den seg. Bytta termostat å d hjalp ikke.. så hva annet kan det være?? Takker for svar!=)
Julianv Skrevet August 20, 2013 Skrevet August 20, 2013 Vannpumpe eller viskosevifte.. Evt kan du ha en liten lekkasje som suger inn luft og du har dermed dårlig sirkulasjon..
KennethAndré Skrevet August 20, 2013 Forfatter Skrevet August 20, 2013 hmm.. ny vannpumpe på den og =P men kansje viskosevifta For vifta på bilen går alltid i samme hastighet uansett hvor varm den er å den går ikke fort heller, kan stoppe den med hånda.
gnilb Skrevet August 20, 2013 Skrevet August 20, 2013 hmm.. ny vannpumpe på den og =P men kansje viskosevifta For vifta på bilen går alltid i samme hastighet uansett hvor varm den er å den går ikke fort heller, kan stoppe den med hånda. Da er viskosevifta gåen
KennethAndré Skrevet August 20, 2013 Forfatter Skrevet August 20, 2013 hmm.. ny vannpumpe på den og =P men kansje viskosevifta For vifta på bilen går alltid i samme hastighet uansett hvor varm den er å den går ikke fort heller, kan stoppe den med hånda. Da er viskosevifta gåen Da satser jeg på d så prøver jeg å ordne d =) Thank you
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå