Gå til innhold

BMW 520 E34 92' - Hva gjør at den ikke kjøler??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Har en 92' E34 hvor temperaturmåleren går rett t topps når jeg er på jobb. Kjører aviser om natta. Litt etter jeg starter og har gått ut å inn av bilen ett par ganger går temperaturmaleren rett t topps, men så fort jeg kjører i høyere hastighet i litt lenger tid kjøler den seg. Bytta termostat å d hjalp ikke.. så hva annet kan det være??

Takker for svar!=)

Skrevet

Vannpumpe eller viskosevifte.. :) Evt kan du ha en liten lekkasje som suger inn luft og du har dermed dårlig sirkulasjon..

Skrevet

hmm.. ny vannpumpe på den og =P men kansje viskosevifta :) For vifta på bilen går alltid i samme hastighet uansett hvor varm den er å den går ikke fort heller, kan stoppe den med hånda.

Skrevet
hmm.. ny vannpumpe på den og =P men kansje viskosevifta :) For vifta på bilen går alltid i samme hastighet uansett hvor varm den er å den går ikke fort heller, kan stoppe den med hånda.

Da er viskosevifta gåen ;)

Skrevet

Da er viskosevifta gåen ;)

Da satser jeg på d så prøver jeg å ordne d =) Thank you ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...