Ynot Skrevet August 20, 2013 Share Skrevet August 20, 2013 hei! etter litt frem og tilbake har jeg kommet frem til at jeg vil selge min Dynavin spiller til E60..(passer og i 3 serei E90/91 etc fra 06-09 med liten navi skjerm) har fått noen uventede utgifter og bruker også bilen såpass lite at jeg klarer meg uten det som Dynavinen tilbyr utover mitt orginale business anlegg. det som denne spilleren kan tilby er : Navigasjon(er Igo på minnekort som følger med,fotobokser 3D visning etc( veldig fornøyd med den) Mp3 via minnekort eller usb også video,Ipod tilkobling også der audio/video, handsfree løsning fra parrot innebygd med bluetooth streaming av musikk fra mobil. mulighet for tilkobling av: Dab+ tuner, DVB/T tuner,ryggekamera. er enkel montering, plug&play! denne spilleren bruker AUX inngangen på ditt orginale anlegg, hvis du ikke har aktivert/kodet inn AUX gjør spilleren dette for deg via en skjult meny. kan kun monterest i biler med standard skjerm, dvs ikke de med navipro og største skjermen! alle funksjoner er selvsagt styrt via knappene på rattet og idrive! er også touchskjerm og denne er litt større enn den orginale. noen bilder: oversikt innstillinger navigasjon Dynavin menyen orginal menyen( en bytter mellom Dynavin/orginal ved å holde inne "meny knappen i Idrive i 2 sekunder) utseende ved avspilling fra minnepenn(ipod avspilling støtter coverart) telefonliste visning, henter siste oppringte nummer/besvarte fra minne til telefonen automatisk, kontaktliste likeså(testede telefoner er samsung galaxy s3 og s4) Navigasjon dagvisning. fra min montering/demontering er faktisk bare 6 skruer en må løsne. ligger flere DIY's på dette på youtube blant annet. så til det viktigeste! pris! jeg kjøpte selv dette anlegget brukt da forrige eier gikk for å oppgradere helt til CIC med combox og det hele! så jeg ser ikke for meg å ta mer enn 3500,- eller hbo for denne, iallefall ikke her inne på bimmers! det er da selvsagt + frakt! holder til på søre sunnmøre/Ørsta hvis det er noen lokale som er ute etter en slik! NB! dette er en avspiller bare! du beholder og bruker både fm radio og cd spiller samt forsterker i din bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ynot Skrevet August 21, 2013 Forfatter Share Skrevet August 21, 2013 oppsann Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ynot Skrevet August 22, 2013 Forfatter Share Skrevet August 22, 2013 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ynot Skrevet August 23, 2013 Forfatter Share Skrevet August 23, 2013 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ynot Skrevet August 24, 2013 Forfatter Share Skrevet August 24, 2013 ingen som har lyst på multimedia utvidelse til sin E60/E61 til en billig penge? denne koster nå 9 093,- hos schmiedmann Dynavin multimedia-unit med 7" 16:9 skærm (WinCE styresystem) bl.a. med navigation/touch screen/bluetooth mv. Varenummer: DYNE60D99 (Direkte link til DYNE60D99) facebook twitter googleplus Til toppen Passer til modeller: E60 Alle modeller med I-drive Produktet er for tiden ikke tilgjengelig på lager. Forventet på lager innen 10 arbeidsdager.Produktet finnes tilgjengelig på hovedlager i Danmark. Antall: 7,00 stk Pris eksl. moms: NOK 7 275,00 Moms: (25%) NOK 1 818,75 I alt inkl. moms: NOK 9 093,75 Delbetal fra 270,00 kr/mnd (Husk at fraktprisen blir kalkulert i handlekurven) Veil. monteringstid: 3-4time® Fantastik produkt - der passer perfekt til din BMW´s interiør design! Bemærk venligst: Baseret på D99 platformen med WinCE styresystem, med bl.a. understøttelse af OBC onboard computer og PDC on screen visning. WinCE versionen bruger et SD navigationskort, imens Android bruger Google Maps til navigations-systemet med internet adgang over et 3G modem eller WIFI. - få mere information på http://www.dynavin.com, eller kontakt en af vores afdelinger direkte! Bemærk venligst: Med TMC! Bemærk: Ved D99 vil du få vist flg. OBC onboard computer data på skærmen. -Olie temperatur -Vand temperatur -Temperatur udenfor -Batteri spænding -Forbrugs-angivelse -Rækkevidde Bemærk: Hvis du har et originalt fyr eller varme-genanvendelses system, så betjenes dette over bordcomputeren! - dette er ikke længere muligt hvis du monterer et Dynavin system - men det kan muligvis stadig betjenes over en fjernbetjening! Bemærk også: Gem din originale BMW skærm, den skal være tilsluttet hvis bilen på et tidspunkt skal kodes med en BMW tester. Fordele: -Passer perfekt i designet. -Dit multirat fungerer sammen med systemet. -Din I-drive fungerer sammen med systemet (navigationen betjenes dog over touch screen). -Du får stort set alle funktioner hvad man kan ønske sig af et multimedia-unit. -Systemet kan meget mere end hvad et originaltsystem kan, og så er det ca. 3 gange billigere! Tekniske specifikationer basis model: -OBC onboard computer understøttelse og visning. -Ny forbedret bluetooth teknologi by Parrot. -Dynamiske grafiske effekter. -Intelligent onscreen telefonbog med alfabetiske søgefunktioner. -PDC onscreen display. -Split screen, så der kan ses 2 skærmbilleder af gangen. -Indbygget navigations system, windows CE6.0, understøtter TMC. -Indbygget SD kortlæser + USB interface, understøtter 64GB SD kort.. -Bemærk med TMC. -7"/16:9 LCD skærm med touch screen opløsning 800x480. -Understøtter CD,CD-R/RW, MP3, WMA, MPEG4, DIVX, VCD. -FM/AM modtager,RDS. -Indbygget Bluetooth modul, understøtter A2DP (Spiller musik fra mobilen over enheden). -Dual Zone function, du kan høre musik imens du ser navigation. -Forberedt til TV-unit MPEG4 skal dog købes separat. -Forberedt til DAB+ skal dog købes separat. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ynot Skrevet September 2, 2013 Forfatter Share Skrevet September 2, 2013 mandagsbump! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ynot Skrevet September 8, 2013 Forfatter Share Skrevet September 8, 2013 Opp og hopp! kan gå for 3500,- inkludert frakt nå! er tatt ut av bilen og pakket ned Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hankook Skrevet September 10, 2013 Share Skrevet September 10, 2013 Alt som trengs følger med? Jeg har ikke aux i min bil, er dette noe jeg må kjøpe uten om? Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ynot Skrevet September 10, 2013 Forfatter Share Skrevet September 10, 2013 allt som trengs følger med ja, unntatt dab tuner og tv tuner. det må kjøpes utenom skal en ha dette. jeg hadde heller ikke aux inngang på min bil, men etter du har koblet opp denne spilleren. velger en servicemenyen på den, og den koder da aux for deg! funker fint dette står forøvrig i instruksjonen, som en må følge nøye! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hankook Skrevet September 10, 2013 Share Skrevet September 10, 2013 Ok. Er det aux inngang på denne da? Garanti eller er den kjøpt fra det store utland? Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ynot Skrevet September 10, 2013 Forfatter Share Skrevet September 10, 2013 spørs hva du mener med aux utgang det? det denne spillernen egentlig gjør er å hekte på det du vil koble til av blueetoth/usb/ipod og lignende og styre signalet til orginalspillerens aux inngang. det en kan koble til denne er minnekort i selve spilleren(microsd jeg hadde 32 gb som funket fint) egen usb ekstra inngang (som jeg plasserte i hanskerom) ipod control/inngang (som jeg og hadde i hanskerom) samt trådløst streaming/handsfree via bluetooth. viser jo litt hvordan det ser ut her. på den jeg selger følger det med Igo8 navi software på microsd. og spilleren kommer fra det store utland ja, kjøpte denne selv brukt her inne. men fant ut at jeg stort sett hører på radio og bruker ikke bilen så mye at jeg trenger dette så mye. har mer bruk for penger. edit: ser ut som han på videoen bruker kun touch skjermen, jeg fant at det gikk stort sett raskere å bruke idrive hjulet eller knappene på rattet slik sett. men var greit å bruke touch skjermen til navigasjonen for adresser da en har fullt tastatur der. igo som følger med har forøvrig mye bedre gui enn den orginale navi softwaren da, med norsk tekst og lignende, norsk tale og samt fotoboks visning etc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hankook Skrevet September 10, 2013 Share Skrevet September 10, 2013 Sendt deg pm Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå