jonmurern Skrevet August 21, 2013 Skrevet August 21, 2013 2002 allroad 214000km etter 6 bmw"er kan jeg jo ikke ha denne.... eu-godkjent 19/8-13 med en feil, skiltlys (pærer) noe nytt i år. en belg bak en ny kalipper foran nye bremserør begge sider foran byttet endeledd foran ny sensor og føler til motorstyring speller nye sommer, 255/30/20 lite slitte piggdekk overlegen vinterbil med 180hk er åpen for innbytte, ca pris skulle bli rundt 130-150 intet maritimt førermiljø i denne med trepaneler......sort inntreør med grått og sort skinn. mere bilder kan formidles. lastopp evt bytteforslag her !
jonmurern Skrevet August 22, 2013 Forfatter Skrevet August 22, 2013 senket 50mm med senkestag fra autoroyal i dag. all nivåreg virker som den skal, den blei lav!!! og utrolig stiv!!! bilder komer etter at hjul også blir spaceet ut litt
jonmurern Skrevet August 29, 2013 Forfatter Skrevet August 29, 2013 også er det det store "MEN".....hehe etter et litt ublidt møte med norske veier så fikk den på første turen 2stk urunde hjul...... tror jeg må slette en feilkode ifb nivåreg.....denne er for lav til og kjøre på 1, går fint på 2 !! må sikkert justeres litt til , ganske enkelt system !! alle papirer følger med. de gamle stagene har jeg også, konverteres tilbake av nevnytik person med en liten fastnøkkel.. og helst bukk, går med gjekk også
Z1 Skrevet September 8, 2013 Skrevet September 8, 2013 Hva vil du ha i bytte ?? Bare BMW Hva er prisen nå ?
jonmurern Skrevet September 9, 2013 Forfatter Skrevet September 9, 2013 hei kom gjerne med bytteforslag ! bør være godkjent osv.. e30/e39 smaker godt men for al del, er open for alt. prisen er nok den samme da bilen ikke lagt ut for salg enda.
JohnArneBlix Skrevet Desember 28, 2013 Skrevet Desember 28, 2013 Intrisert i bmw e39 520ia med 184xxx på tellern? Sent from my iPhone using Tapatalk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå