MeSs Skrevet August 21, 2013 Skrevet August 21, 2013 Selger en 1997 mod E36 318TDS Touring i deler.Bra eksosanlegg, byttet i 2011.Mellomaksel er bra.Panser, Venstre bakdør, høyre framdør og høyre bakdør er bra.Bud på deler.Mindre deler kan sendes mot forskuddsbetaling, større deler må hentes evt ordne henting.Deler kan evt. leveres i Drammen mot ett lite tillegg.924 09 779Bilder:EDIT:Framseter, bakseter, gulvteppe og dørsider - SOLGT.ABS Pumpe + ABS Hjerne - SOLGTDiv interiørdeksler bak - SOLGTBakluke - SOLGTMidtarmlene - SOLGTFelger med dekk - SOLGT Baklyker - SOLGT Motor og gir - SOLGT
MeSs Skrevet August 24, 2013 Forfatter Skrevet August 24, 2013 Opp. Sitter dieselvarmer på bilen også. Frontlykter og noen interiørdeler er solgt.
olleboy Skrevet August 26, 2013 Skrevet August 26, 2013 Har du bakluke? Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2
MeSs Skrevet August 26, 2013 Forfatter Skrevet August 26, 2013 Har du bakluke?Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2 Det har jeg, mange som er interessert i denne. Den har 4 flekker overflaterust. Overflaterust rundt BMW emblem, rundt spyledyser, og 2 andre flekker. Bedre enn de fleste bakluker jeg har sett, noen timer med jobb så har man bakluke i mange år! Gi bud. Kan også inspiseres på Sokna.
olleboy Skrevet August 27, 2013 Skrevet August 27, 2013 Har du bakluke?Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2 Det har jeg, mange som er interessert i denne. Den har 4 flekker overflaterust. Overflaterust rundt BMW emblem, rundt spyledyser, og 2 andre flekker. Bedre enn de fleste bakluker jeg har sett, noen timer med jobb så har man bakluke i mange år! Gi bud. Kan også inspiseres på Sokna. Gi meg en pris du vill ha så kan vi bli enige etter det Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2
MeSs Skrevet August 27, 2013 Forfatter Skrevet August 27, 2013 Har du bakluke?Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2 Det har jeg, mange som er interessert i denne. Den har 4 flekker overflaterust. Overflaterust rundt BMW emblem, rundt spyledyser, og 2 andre flekker. Bedre enn de fleste bakluker jeg har sett, noen timer med jobb så har man bakluke i mange år! Gi bud. Kan også inspiseres på Sokna. Gi meg en pris du vill ha så kan vi bli enige etter det Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2 1000kr? Aner ikke.. Mvh
MeSs Skrevet August 30, 2013 Forfatter Skrevet August 30, 2013 Har du fortsatt baklyktene? Det har jeg, har bud på 400kr + frakt (forskuddsbetaling). Budet står til søndag.
MeSs Skrevet August 31, 2013 Forfatter Skrevet August 31, 2013 baklyktene solgt? byr 500+ frakt Bud Notert, tar kontakt imorra Bare forskuddsbetaling som gjelder forresten.
MeSs Skrevet September 2, 2013 Forfatter Skrevet September 2, 2013 opp. Kjøper (christer1234) har trukket seg på baklykter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå