Dirty Skrevet August 21, 2013 Share Skrevet August 21, 2013 Selges grunnet ønske om større bil2007 modell med 161tkm på telleren, Nydelig bil å kjøre. blikkfang 225 000.- eller innbytte i X5 med mellomlegg fra meger chip i den 200 Hk sies detFull M-Sport pakke utvendig og innvendig.Panorama glass taklukeInduvidual sort taktrekkSport skinn seterParkeringssensorerRegnsensorXenon lysAdaptive frontlys (frontlys følger rattutslag)Automatisk klimaanleggCruisekontrollRegnsensorNagivasjonsystem businessOriginal bluetooth handsfreeCd shifterHifi pakkeHøyglans lister utvendigOriginal sotet ruterSvart innvendig taktekkOppgraderte bremser (EBC slisset skiver og greenstuff klosser på alle hjul)SenkesettSort grillBlackline baklykterStrøkne Breyton 19" sommerfelger med bra dekkNye 18" med yokohama piggdekk magnevorland reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skjefraas Skrevet Desember 16, 2013 Share Skrevet Desember 16, 2013 Gammle bilen min jo:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Januar 5, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2014 Hehe morro, go bil da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Januar 5, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2014 Felger og senkesett er nylig godkjent i vognkortetNy pris 200 000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksander.ao Skrevet Januar 7, 2014 Share Skrevet Januar 7, 2014 Heisann, Ser du skriver innbytte i X5, men prøver meg allikevel Kunne denne vært interessant: http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=45483200 Mvh Aleksander Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
damaas Skrevet Januar 20, 2014 Share Skrevet Januar 20, 2014 solgt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandviiik Skrevet Januar 27, 2014 Share Skrevet Januar 27, 2014 MEGET perfekt stasjonsvogn! Hadde lett kjøpt den om jeg sku had meg stasjonsvogn, men det blir enda et par år til Lykke til med salg og free bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Februar 3, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2014 Har egentlig satt den litt på vent. men om prisen er rett så selges jo alt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magnevorland Skrevet Mars 13, 2014 Share Skrevet Mars 13, 2014 Fortsatt for salg? evntuelt pris å km stand? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Mars 18, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2014 Ja den er det.Vi trenger en større bil, X5 er av interesse som delebetaling rundt samme prisklasse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå