BMB :) Skrevet August 21, 2013 Share Skrevet August 21, 2013 det er en 1998 318i som jeg fikk motor havari på i fjord og dermed satte jeg inn en m42 318is motor i den og har ikke hatt noe trøbbel med den heller. bilen å motoren hadde ca samme km stand når den ble bygd om, å nå har den rulla 205500kmbilen er ikke eu ok grunnet:-nærlys feil innstilling venstre side-bakaksel slakk i infestinger - høyre bak- eksoslekasje også feil på avgass test- også må coilovers godkjennes hos biltilsynet, har tuv papirerhar nesten nye vinter dekk til den, men sommerer dekkene som sitter på nå på bildene funker dårlig å kjøre med siden felgene er til 5 serie så impresset blir så feil att det subber en god del, men de følger med ved salg ellers er det noe rust her og der spessielt kanalen på h side. også hopper den ut av 3 gir tror det kan være skifte gaffelen som gjør dette det finnes masse håp for den enda men jeg må selge pga yrke jeg har valgt så må ha annen type bil pris 10000kr send meg pm eller melding på tlf 46426790 står i Flå i Buskerud. fortsatt ikke solgt 23.10-2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
peter20 Skrevet September 18, 2013 Share Skrevet September 18, 2013 solgt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skaret90 Skrevet September 25, 2013 Share Skrevet September 25, 2013 hvor er i lande står denne`? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå