bmwJon Skrevet August 22, 2013 Skrevet August 22, 2013 Skulle gjerne hatt bilde av hvordan ac rør ol. Ligger i motorrommet og gjerne hvordan kondenser og vifte ser ut. Så om noen har mulighet, så hadde det vært flott:) Mvh Jon E
bmwJon Skrevet August 30, 2013 Forfatter Skrevet August 30, 2013 Har 325i med ac Tja, den er annerledes oppbygd/plassering i motorrommet enn på en tds, men om du vil sende meg et par bilder av ac rør og div, så kan det hende at det kan hjelpe meg
bmwJon Skrevet September 1, 2013 Forfatter Skrevet September 1, 2013 Det kan jeg fikse Thanks Mvh Jon E
Pesslaad Skrevet September 2, 2013 Skrevet September 2, 2013 Har ikke fått tid enda pga jobb osv så sender i morgen
Mister Bimmler Skrevet September 2, 2013 Skrevet September 2, 2013 Jeg har en, hvis du PMer meg i morgen kan jeg få tatt bilder. Kondenser betyr vel radiatoren med vifta aller forrerst bak nyrene, ikke fullt så enkelt å fotografere men du finner eksploderte delebilder på realoem.com.
bmwJon Skrevet September 2, 2013 Forfatter Skrevet September 2, 2013 Har ikke fått tid enda pga jobb osv så sender i morgen Oki:)
bmwJon Skrevet September 2, 2013 Forfatter Skrevet September 2, 2013 Jeg har en, hvis du PMer meg i morgen kan jeg få tatt bilder. Kondenser betyr vel radiatoren med vifta aller forrerst bak nyrene, ikke fullt så enkelt å fotografere men du finner eksploderte delebilder på realoem.com. Konge kondenser er radiatoren ja:) ja, har sett der, men hadde vært fint å se hvordan alt ligger i motorrommet..så er takknemlig for alt du får til å ta bilde av Skal sende pm imorgen! Mvh Jon E
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå