SveinungMoen Skrevet August 23, 2013 Share Skrevet August 23, 2013 Er ny på forumet men prøver meg å lager ein tråd om den nye bilen min. Er ein BMW 320d 2006 mod. Har per dags dato gjenge 68000 km. og av utstyr som er verdt å nevne, har den M-Sport interiør: Alcantara sportstoler. Sort taktrekk. M-sport ekstriør og understell. Kjøpte bilen heilt orginal, men slik var den ikkje lenge.... Det første som blei gjort var å få bestilt Svarte nyrer-Haifinne og BMW eblem i Carbon og kvit. Og så fekk eg tak i eit par bruka X5 felgar, i dimensjon 19x10 og 19x9. Neste som står for tur nå er å sote rond baut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dajusnes Skrevet August 23, 2013 Share Skrevet August 23, 2013 Pen bil! har du spacere på med x5 hjulene? og hvilken dekkdim kjører du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SveinungMoen Skrevet August 24, 2013 Forfatter Share Skrevet August 24, 2013 Pen bil! har du spacere på med x5 hjulene? og hvilken dekkdim kjører du? takk! framme måtte eg ha spacere, bak trong eg ikkje det. Har 225/35/19. 245/35/19 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre92 Skrevet August 24, 2013 Share Skrevet August 24, 2013 kul med x5 hjula skal du sote helt fram? altså ikke front ruta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dajusnes Skrevet August 24, 2013 Share Skrevet August 24, 2013 Hva er et på hjulene? og hvor mye spacet du forran? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SveinungMoen Skrevet August 24, 2013 Forfatter Share Skrevet August 24, 2013 takktakk ingen andre som he slike på E90! Ja skal sote heilt fram, den lysaste filmen som er 75% trur eg. Det kikka eg ikkje på når eg montera dei, men på nettet på ein felgkatalog stod det ET 48 og 45. framme spacet eg 10 mm, men kunne godt tatt 15mm! God plass:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SveinungMoen Skrevet Oktober 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2013 Fenge bilen igjen frå soting nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå