MNilsplass Skrevet August 24, 2013 Share Skrevet August 24, 2013 Hei! Selger min 2008 modell 318D pga førerkortbeslag. Pen og velholdt sedan med full M-sportpakke (sportsunderstell, sportseter i mørkt stoff og utvendig M-styling.) Bilen har vært i mitt eie siden høsten 2012 (en eier før meg) men må dessverre selge den da jeg har mistet førerkortet og ikke har råd til å betale på en bil jeg ikke får brukt. Nylig tatt service på BMW merkeverksted. (Bavaria Oslo) Sitter solfilm 35% gjennomsyn på alle ruter bortsett fra frontrute (arbeid utført av RT Bilglass.) Har også byttet til sorte nyrer. Sitter 19" GS-felger med bra dekk på, men har også 18" BMW Motorsportfelger som kan følge med. Bra Nokian Hakka R piggfri vinterdekk på orginale felger (tror det er 16") følger også med. Fargen er blå-svart, er ikke sikker på hva den heter. Kilometerstand ca. 88 000km. Prisantydning 210 000kr. Pris er diskuterbar. Flere bilder kommer etterhvert, eller kan sendes på e-post/mms. Sjekker interessen her før jeg legger den ut på finn.no og autodb. Ta kontakt for mer informasjon. Tlf: 995 64 122 E-post: markus@nilsplass.no Felgene på det nederste bildet er de som sitter på, de på det øverste følger ikke med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MNilsplass Skrevet August 29, 2013 Forfatter Share Skrevet August 29, 2013 Bare kom med innspill når det gjelder pris, har ikke sjekket opp noe så vet egentlig ikke om prisen er fornuftig eller ikke.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MNilsplass Skrevet September 20, 2013 Forfatter Share Skrevet September 20, 2013 Opp. Skulle vært solgt før vintern kommer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå