AndeRsen94 Skrevet August 26, 2013 Share Skrevet August 26, 2013 Har kjøpt meg en relativt billig e36 som ikke er strøken. Skal værtfall bruke denne i høst og vinter så får vi se om jeg skal ha den til sommeren igjen. Uansett, det er en e36 318 .. Som har gått 245.000, overraskende god stand til og ha gått så langt. Veldig godt vedlikeholdt av et eldre ektepar som har hatt bilen siden 2006. Egentlig ikke så veldig mange planer for bilen enda. Spørs hva jeg vil gjøre nå før vinteren. Planen er værtfall senk (coilovers) og noen helt greie felger å ha nå før vinteren. Også litt mer små plukk. Kommer mere informasjon underveis så skal jeg prøve å oppdatere flittig! Mvh Jørgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndeRsen94 Skrevet August 26, 2013 Forfatter Share Skrevet August 26, 2013 Da har jeg fått bestilt litt ting. Coilovere , spredere, oransje blinklys og litt annet små plukk. Vurderer også dra og hente sånne felger, vist det ikke dukker opp noe annet denne uka. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå