exema Skrevet August 26, 2013 Share Skrevet August 26, 2013 Hei! Skal bygge anlegg i min e46 Touring nå. Elementene som blir brukt er 2 stk Alpine R12. Skal bygge kassen selv, så trenger egentlig bare litt inspirasjon! Noen som har erfaringer, tråder, bilder, tips osv til hvordan dette blir penest/best? Setter pris på svar og tilbakemeldinger:) All hjelp er god hjelp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
username Skrevet August 27, 2013 Share Skrevet August 27, 2013 Støpe ned i hjulbrønn slik at det blir noe ala det her: http://img.photobucket.com/albums/v19/h ... c410d6.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
exema Skrevet August 28, 2013 Forfatter Share Skrevet August 28, 2013 Men blir ikle effekten dårligere:/ har vel ikke nok plass til 2 stk 12" mtp liter? Har vurdert dette lenge, for det er jo penest, spørs bare hvor bra det blir da:/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
username Skrevet August 28, 2013 Share Skrevet August 28, 2013 Når det er plass til en 18", skal det være plass til to 12". En 18" trenger gjerne 200L. En 12" trenger ikke mer enn 40L kanskje. 2 * 40l = 80L. De fleste hjulbrønner kan man dra 80L ut av. Jeg hadde ikke vurdert det fordi det er penest, men hadde vurdert det fordi gir antaglig best lyd. (i stv) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
exema Skrevet August 28, 2013 Forfatter Share Skrevet August 28, 2013 Det er jo sant det du sier! er jævlig god plass i brønnen! Jeg får måle litt på det og se hva jeg ender opp med! Ingen tvil om at det er den beste løsningen når det kommer til plass/Utsende hvertfall:)! Takk for god tilbakemeldinger:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
username Skrevet August 28, 2013 Share Skrevet August 28, 2013 Har selv montert sub heeeelt bak i min stv og det er beste løsningen jeg har prøvd i stv hvertfall. Vet også om flere andre som har endt opp med en slik montering da det gir ganske godt resultat i stv. Hvis man har mindre element (8" / 10") kan det gi godt resultat å montere heeelt innat bakerste stolpe i vertikal posisjon. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
exema Skrevet August 28, 2013 Forfatter Share Skrevet August 28, 2013 Høres bra ut:) får regne på det i morgen:) Har du noen bilder eller:)? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå