Gå til innhold

JAAS-e21s54 turbo v2.0


Jørgen-A
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 146
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Begynte i går kveld og forske på forbedringer i framstillinga. Nå er det en kloning av e34, e30, og litt e21. Har funket ok. Men den var extrem tung når det nermet seg full sving. Så har den for lite styre vinkel. Har skaffet en komplett e36 framstillign nå så jeg skal smale inn og montere. Så skal jeg bygge om spindlene litt på den så jeg får så mye sving som mulig. Og nei den kommer ikke til og få wisefab stuk;-)

Forsking på høyt plan her

u4ugamav.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mykje versting-deler på plass ja!! Du må legge ut bilde når du får konstruert bakstilling! Har akkurat holdt på med det samme sjøl.. Type foringer du har brukt tidligere da?

Skal legge ut bilder av det ja. Orginale e28 i bærearmene. Resten er montert stumt.:-)

Samme som jeg har gjort det da.. Stålforinger:) Temmelig stive de originale bærearm-foringene, så det går vel bra..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

diff opphenget til e28 er ikek meget bra :P har revna massevis av di :P + knekt lokk, rivd foringa ut av holdern+++

Ja det er dritt. Men har ikke noe av det. Er selve ramma som holder diffen fast i traversen som har revna her..

Ja, har det flere ganger jeg og. Så må smi litt selv og jeg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal kjøre med 530d kasse nå og.så xår vi se etterhvert. Selholm hadde klart hvert drømmen ja:-)

sellholm mpg kassa er en invistering jeg ikke har angra på, men om du drømmer om sladding med flatshift veksling er ikke den kassa noe for deg, da ryker doggene med en gang, fikk klar beskjed om det fra både Jan Sellholm og vidar strand. så spinner det bør en bruke clutch.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...