Sebulba Skrevet August 26, 2013 Share Skrevet August 26, 2013 Hei godtfolk, jeg er en fersk eier av en importert 09 mod 520 fra Belgia. Jeg har et spørsmål rundt kjørelys, det er et autovalg som skrur på hovedlysene når det begynner å mørkne ute men i dagslys er det ingen lys forran, jeg kunne tengt meg å hatt diodelysene (kalles det engels eyes?) påskrudd. Er det noen som vet om det er mulig i autoavlget? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eilefsen Skrevet August 26, 2013 Share Skrevet August 26, 2013 Du kan skru på drl(day running lights) i menyen. da er AE tent i 0 posisjon og i auto uten nærlys. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sebulba Skrevet August 27, 2013 Forfatter Share Skrevet August 27, 2013 Supert, takker for hjelpen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sebulba Skrevet August 27, 2013 Forfatter Share Skrevet August 27, 2013 Hei igjen, satt på drl men det er ikke AE tent i posisjon 0, det som skjedde er at AE og Xenon lysene lyser hele tiden i auto posisjonen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå