Gå til innhold

Sorte sport comfort/contour framstoler E38/E39 *Solgt*

635csi
 Share

Anbefalte innlegg

Disse ble til overs da jeg ikke rakk å montere dem før jeg solgte bilen, så de vurderes solgt. Vet hvor vanskelig det er å få tak i sånne stoler, så jeg gir dem ikke bort = bud under 7k blir ignorert.

Kommer fra E38 750i, så det er en liten trelist på baksiden av seteryggen. (Har også komplett baksete med varme som jeg skal selge, stammer fra samme bil). Skinnet (nappaskinn) bærer ikke noe særlig preg av slitasje, og det er heller ingen hull eller lignende.
Har i værste fall en flaske med Swissvax sort skinnfarge som kan følge med for å friske opp litt.

Dette kan selges samlet, eller hver for seg. Kanskje en fordel å kjøpe dette sammen da det er litt spesielt skinn.

SOLGT!

nd3mwd1w06jgpr129qne.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde du bodd nærmere bergen, skulle du fått 5k for dem..

Da hadde jeg nok heller latt dem stått på lagret til jeg evt. hadde fått bruk for dem selv ja. Må jo ut med mere for sorte vanlige sportsstoler :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har leita lenge etter sånne stoler selv, så jeg vet hvor "enkelt" det er å skaffe dem :wink:

Taper seg jo ikke om de står på lagret heller. Vurderer ikke verdien ut i fra enkeltpersoner her på forumet sine meninger/synspunkt. Gi meg gjerne tilbakemelding på pm på tilsvarende stoler som blir lagt ut for salg på det offentlige marked sånn at jeg får se selv hva som er ran og ikke :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Je var åpen for forslag på prisen om folk tok det ordentlig med meg. Når folk kom med pm og sånn med skambud og lit dårlig holdning så gadd jeg bare ikke og gi meg på min pris.

Kom en som kontakta meg via tlf. Han ville se det først og hadde en hyggelig tone hele veien.

Han kom og titta. Vi diskuterte litt pris. Siden noen av delene manglet pga brannen. Så ble vi til slutt enige. Han fikk seter og jeg fikk 5 000.- mener jeg å huske. Mulig 6 000.-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine stod også lenge på et tørt og godt sted. Hadde helt glemt de da kjøper kontaktet meg. Så lot de gå litt billigere siden kjøper var hyggelig og jeg manglet noen deler. Også likte jeg planene hans. De skulle ikke inn i noen bmw. Men en De tomaso.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...