Nitrius Skrevet August 27, 2013 Skrevet August 27, 2013 Hatt bilen på hjulstillings kontroll nå, og fikk høre at camber foran ikke var helt god, og det var tydeligvis ikke noe mulighet for å justere det noe mer, så at dekkene foran blir noe skjevslitt med tiden måtte jeg vist bare leve med så lenge jeg hadde senkesett. Stemmer dette? Ifølge det arket jeg fikk med også, så virker det som camber vinkelen fra høyre og venstre side er noe forskjellig også, noe som fikk meg til å undre, burde i det miste være mulig å få begge sider like?
TM custom Skrevet August 27, 2013 Skrevet August 27, 2013 Har du senket bilen så må du bare leve med litt negativ camber om det ikke er noen camberjustering. Om jeg ikke husker feil så er det ikke camberjustering foran på e46. Er sjeldent helt likt på høyre og venstre. Hvor stor forskjell er det snakk om?
rolf m3 Skrevet August 27, 2013 Skrevet August 27, 2013 Kan vel kjøpe sånne justerbare topplager te fjærene? Da kan jo camberen justeres
Nitrius Skrevet August 27, 2013 Forfatter Skrevet August 27, 2013 Om jeg ikke misforstår hele tegning her feil, så er dette følgene tall på camber foran: Venstre: 1,43 Høyre: 1,12
Nitrius Skrevet August 28, 2013 Forfatter Skrevet August 28, 2013 Kan vel kjøpe sånne justerbare topplager te fjærene? Da kan jo camberen justeres Betyr dette da at man også må bytte om på dempere og fjærer i sammen slengen for at det skal passe sammen? Eller finnes det justerbare topplager som går sammen med det meste? Og er det snakk om mye justering av camber man får gjort med disse?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå