Popza Skrevet August 28, 2013 Skrevet August 28, 2013 Overskriften sier det meste. Noen som selger et senkesett eller 2 støtdempere foran? Helst ikke så dyrt, siden jeg har ganske stramt budsjett for tiden :/ MÅ være i relativt god stand, altså ganske nye. Kan hente rundt vestfold, østfold, Oslo, akershus, evnt telemark osv. Får ikke brukt bilen min, så hadde vært fint om noen kunne hjulpet en stakkars i støtdemper-nød. Takk for svar på forhånd
handsome Skrevet August 28, 2013 Skrevet August 28, 2013 Har et sett justerbart du kan kjøpe billig Sent from my HTC One using Tapatalk 2
Popza Skrevet August 28, 2013 Forfatter Skrevet August 28, 2013 Har et sett justerbart du kan kjøpe billig Sent from my HTC One using Tapatalk 2 Så bra Hvor mye? TUV godkjent? Hvor bor du?
handsome Skrevet August 28, 2013 Skrevet August 28, 2013 Har et sett justerbart du kan kjøpe billig Sent from my HTC One using Tapatalk 2 Så bra Hvor mye? TUV godkjent? Hvor bor du? 800, Jevnaker. Mener de er det ja Sent from my HTC One using Tapatalk 2
Popza Skrevet August 28, 2013 Forfatter Skrevet August 28, 2013 Har et sett justerbart du kan kjøpe billig Sent from my HTC One using Tapatalk 2 Så bra Hvor mye? TUV godkjent? Hvor bor du? 800, Jevnaker. Mener de er det ja Sent from my HTC One using Tapatalk 2 Kan komme å hente dem i morgen, hvis de er TUV godkjente. Er dem mye brukt forresten ? Edit: Hadde vært fint med svar før jeg la meg. Slik at jeg kunne ha planlagt en 3timers kjøretur før jeg la meg til å sove. Noen andre som har noe? Haster litt, egentlig.
handsome Skrevet August 29, 2013 Skrevet August 29, 2013 Skal sjekke det opp så fort som mulig idag jeg Sent from my HTC One using Tapatalk 2
Popza Skrevet August 29, 2013 Forfatter Skrevet August 29, 2013 Skal sjekke det opp så fort som mulig idag jeg Sent from my HTC One using Tapatalk 2 Flott. Send melding på inbox til meg da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå