andreas.mulle Skrevet August 28, 2013 Skrevet August 28, 2013 Heisann, har en lyd på min e36 92mod coupe, kommer en dunke lyd hver gang jeg svinger til høyre. Høres ut som om man slår i en fjær. (Har forreten coilovers og gs- justerbare topplagre, om det skulle være til noe betydning)Dette kommer hver gang på bestemt rattutslag, og slår tettere jo større hastighet. Kommer kun når jeg svinger fra senter og til høyre, ikke når jeg retter opp fra ventre. Noen formeninger?! På forhånd, takk
FredrikWake Skrevet August 29, 2013 Skrevet August 29, 2013 Sjekka om det er mye klaring mellom felg og coilovers?
andreas.mulle Skrevet August 29, 2013 Forfatter Skrevet August 29, 2013 Takk for tipset, det skal jeg gjøre
rolf m3 Skrevet August 30, 2013 Skrevet August 30, 2013 Enten det eller lageret på toppen av fjæra... Vis det er dårlig så knekke fjøra rundt når du svinge...
andreas.mulle Skrevet August 31, 2013 Forfatter Skrevet August 31, 2013 Okei, men vil lyden øke med farten da? Hvis jeg holder samme vinkel på hjulene i en høyre sving, og gir gass øker lyden
andreas.mulle Skrevet September 1, 2013 Forfatter Skrevet September 1, 2013 ja, lyden øker med hastigheten. bare sleng ut alt dere kan tenkte på, for jeg er helt tom
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå