Spiritus Sancti Skrevet August 30, 2013 Skrevet August 30, 2013 Denne modellen kommer fra Otto Mobile i Frankrike. Kun laget 3000stk og de er utsolgt for lengst. Min modell er aldri tatt ut fra esken. Bud starter på 850,-+frakt.
_anders Skrevet September 2, 2013 Skrevet September 2, 2013 Ser ikke ut som noen andre er interesert. Så enten selger du den til meg, eller så trekker jeg budet mitt i løpet av dagen og bruker pengene på noe mer fornuftig
JE Motorsport Skrevet September 25, 2013 Skrevet September 25, 2013 Er det så lurt å bruke mine bilder?....
Spiritus Sancti Skrevet September 27, 2013 Forfatter Skrevet September 27, 2013 Hvorfor skulle det ha noe å si? Er jo lik bil....
JE Motorsport Skrevet September 28, 2013 Skrevet September 28, 2013 Hvorfor skulle det ha noe å si? Er jo lik bil.... Fordi det er mine bilder som jeg har tatt og jeg har et firma som har rettighetene til bildene;-)
Spiritus Sancti Skrevet September 30, 2013 Forfatter Skrevet September 30, 2013 Haha. Hvis du vil henge deg opp i det så..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå