henrikbmw Skrevet August 30, 2013 Share Skrevet August 30, 2013 Er det noen som kunne tenkt seg et bra utgangspunkt til bane? Dette er et karosseri som er helt rustfritt. Denne er nylig rustsveiset profesjonelt. Dette er også tettet-sveiset andre steder rundt omkring i bilen. Som for eksempel hullene ned til bensinpumpen osv, satt opp diverse plater, Bland annet mellom baksetet og bagasjen. Det er klargjort til "bygging" kort sagt. Må også legge til at det er skrapet for all tektyl under og sandblåst/lagt primer. Prosjektet er nemlig gitt opp og jeg synes det er for galt og sende det på gjennvinniga når dette allerede er påkostet en god del kroner. Send melding på pm med e-post adresse for mere info eller bilder. Hilsen Henrik Bjerke Tidlig i prosjektets karriere. Før rustsveising. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-E30 Skrevet August 30, 2013 Share Skrevet August 30, 2013 Pris på karroseriet? Hvor holder du til? Sender du flere bilder på PM? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henrikbmw Skrevet August 30, 2013 Forfatter Share Skrevet August 30, 2013 Litt usikker. Karosseriet er verdt 3000 i vrakpant. Opprinnelig en 320i 1992 modell. Men er verdt ombygd til M3. Send meg mailen din så skal jeg gi deg noen bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-E30 Skrevet August 30, 2013 Share Skrevet August 30, 2013 Litt usikker. Karosseriet er verdt 3000 i vrakpant. Opprinnelig en 320i 1992 modell. Men er verdt ombygd til M3. Send meg mailen din så skal jeg gi deg noen bilder. Sendt deg PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå