Snowman Skrevet August 30, 2013 Skrevet August 30, 2013 Hei. Noen som kan gi meg noen tips? Får ikke skrudd av varmen i min bil. Husker jeg byttet en "føler" som satt inn i varemeapparatet under dasbordet på høyre side. Kan denne ha noe med dette å gjøre? Alle tips mottas med takk. Selv om jeg setter temperaturen på 16 grader blåser det glovarmt Hjelper litt om jeg skrur av vifta helt. Så noe er absolutt feil.
bjalle Skrevet August 30, 2013 Skrevet August 30, 2013 du har som regel defekte varmeventiler når dette skjer.Delen du skiftet har ingen ting med varme kulde å gjøre,den regulerer viftehastighet.Finnes tips for overhaling av varmeventiler her på forumet.
Snowman Skrevet August 30, 2013 Forfatter Skrevet August 30, 2013 Tusen takk for tipset bjalle, da skal jeg lete og se om jeg finner dette
Snowman Skrevet August 31, 2013 Forfatter Skrevet August 31, 2013 Forresten, hvor sitter disse plassert ?
bjalle Skrevet September 1, 2013 Skrevet September 1, 2013 Under belgen til klimafilteret på førersiden,to stk små sylindere festet på slangene til varmeapparatet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå