Thewiz Skrevet August 31, 2013 Share Skrevet August 31, 2013 Ønsker å kjøpe et E46 M3 ratt m/ multifunksjon i god stand. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet September 4, 2013 Forfatter Share Skrevet September 4, 2013 Opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet September 9, 2013 Forfatter Share Skrevet September 9, 2013 Opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet September 21, 2013 Forfatter Share Skrevet September 21, 2013 Opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-e46-m3 Skrevet September 23, 2013 Share Skrevet September 23, 2013 Har ett ratt fra en m3, 1000,- er bare Kringla. Så må flytte over airbag og knapper fra ditt eget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Oktober 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2013 Opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet Oktober 6, 2013 Share Skrevet Oktober 6, 2013 Opp Jeg har komplett ratt i bra stand kom med bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Oktober 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2013 Gir 2500 for et OK ratt. Sender du bilder på PM? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet Oktober 6, 2013 Share Skrevet Oktober 6, 2013 Gir 2500 for et OK ratt. Sender du bilder på PM? aner ikke hvordan jeg sender pm etter denne forbanna updaten! Har du ett tlf nr heller, så sender jeg der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Oktober 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2013 Trykk på brukernavnet mitt og til høyre finner du "send melding" Foretrekker bilder på PC-en, hvis du får det til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet Oktober 7, 2013 Share Skrevet Oktober 7, 2013 Fikk ikke lagt til bilder på PM, så jeg legger dem ut her.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet Oktober 7, 2013 Share Skrevet Oktober 7, 2013 Airbaggen sitter ikke som den skal ser jeg nå, henger bare på ene siden! Men det er ingen defekter ved rattet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Oktober 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2013 Så fint ut det, er det klips eller noe slikt som gjør at airbaggen er slik? Original airbag i denne eller? Hva tar du for rattet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet Oktober 7, 2013 Share Skrevet Oktober 7, 2013 Baggen er klipset med fjører, det er bare å ta den ut å sette den inn igjen riktig så står den sentrert 2500kr pluss frakt. Vil du ha det sendt i oppkrav, så vil jeg ha oppkravsbeløpet forhåndsbetalt. Skal den sendes som norgespakke (140kr) så vil jeg ha 2640kr på forskudd. Bor du i nærheten så kan vi møtes på halvveien (rogaland/vest/agder) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Oktober 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2013 Ok, men vil den holde seg inne? Ser helst at dette er fikset hvis jeg skal kjøpe ratt til 2500,- Vil helst at det ikke er en glipe der. Bor i Fredrikstad, så er et stykke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå