SST Skrevet September 1, 2013 Skrevet September 1, 2013 Hei. Jeg prøver å finne ut av om et ratt fra en 2000 mod. E39 passer på en 1998 E39. Har enda ikke funnet noe håndfast. Noen mener det passer og andre sier det ikke passer. Noen her som kan bekrefte?
SST Skrevet September 1, 2013 Forfatter Skrevet September 1, 2013 Og stemmer det at rattkransen er noe tykkere på M-ratt som kom på -99 og -00 modellene? Takker for tilbakemelding
Sjøbuse Skrevet September 1, 2013 Skrevet September 1, 2013 Ratt før og etter 1999 er forskjellige. 99 modellen har nytt airbag system og slipringen bak rattet er anderledes.
SST Skrevet September 1, 2013 Forfatter Skrevet September 1, 2013 Ratt før og etter 1999 er forskjellige. 99 modellen har nytt airbag system og slipringen bak rattet er anderledes. Akkurat. Så disse passer med andre ord ikke om hverandre...?
Sjøbuse Skrevet September 1, 2013 Skrevet September 1, 2013 Passer ikke rett på nei. Men er mulig med modifikasjoner. Må skjære ut litt metall av rattet og koble om ledninger på airbag
SST Skrevet September 1, 2013 Forfatter Skrevet September 1, 2013 Passer ikke rett på nei. Men er mulig med modifikasjoner. Må skjære ut litt metall av rattet og koble om ledninger på airbag Det hørtes litt for omfattende ut for min del. Nei, jeg får klare meg med rattet jeg har! Takk for god info, sjøbuse.
Sjøbuse Skrevet September 1, 2013 Skrevet September 1, 2013 Finnes flere forskjellige ratt før 99 også. Kan montere M ratt fra før 99.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå