jogex Skrevet September 1, 2013 Skrevet September 1, 2013 Hei, folkens! Måtte nesten bare registrere meg her for å oppklare noe jeg sliter med å finne et konkret svar på. Vurderer å kjøpe en BMW 3-serie 316i 3B 93 modell. 1.6L 102HK Bensin motor. Mer vet jeg ikke. Har denne registerkjede eller reim? Vet at BMW begynte å bytte ut reim mot kjede tidlig 90-tallet med vet ikke stort med enn det. En artikkel på Autofil sier at en 316i 94 mod har reim ( http://www.autofil.no/892088/bmw-3-serie-1994 ) Men selger av denne 93 modellen hevder at den har kjede. Dette er et veldig kritisk punkt mtp eventuelt kjøp. Har den reim er det rett og slett ikke økonomisk smart av meg å kjøpe. Takker for eventuelle svar - Jørgen
bricks Skrevet September 1, 2013 Skrevet September 1, 2013 Er det ikke en smal sak å skifte en eventuell reim?
jogex Skrevet September 1, 2013 Forfatter Skrevet September 1, 2013 å skifte reim koster fort 7-10 tusen etter det jeg har hørt. Også må den byttes hver 40 000 km på de gamle BMWene som har reim.
jogex Skrevet September 2, 2013 Forfatter Skrevet September 2, 2013 Gikk innom en BMW forhandler. Den har kjede. (E36)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå